Kuinka monella Napsulaisella on vene?Millainen?

Meillä on 8 m pitkä meriläisvene,kulkee 10 solmua ja makuupaikkoja neljälle.Käydään usein kesäiltaisin Naantalissa syömässä pizzaa ja ihaillaan maisemia.Loma-aikaan tehdään pidempiä reissuja ja otetaan kaikki irti Turun kauniista saaristosta.

Avainsanat: veneily

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 14:05

meillä oli joskus kauan sitten, kuljettiin turusta naantaliin siellä oli saari jonne viikonloppuisin aina menimme..kokoperheen voimin , ja siellä olikin aina melkein koko suku, kuin myös meidän sen hetkiset lemmikit linnut...hyvin nekin paattin aallot kestivät, eivätkä tulleet merisairaiksi...

Lisätty: 26.04.2009 - 18:21

niin nykyisin on vain on tuossa lammessa soutupaatti...ja tuo mikä oli , niin oli mahonkinen perämoottori hytillinen vene ..kovasti sitä piti laittaa joka kevät, jynsätä puupintaa ja lakattiin moneen kertsaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 14:19

Meillä on 2 pientä perätuupparia joilla kuljemme saareen, ovat perikunnan omaisuutta joten minun on vaan 1/3 osa veneistäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 14:21

vanha painava puuvene:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 14:47

Meillä sellainen vihreä tavallinen soutuvene vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 15:11

Meillä ei ole venettä. eikä omaa rantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 15:21

meillä on purjevene

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.04.2009 - 15:21

Isännällä on omatekoinen lasikuitupaatti jossa iso yamaha tuupparina. Muutama soutuvene ja yksi kalastusvene. Mä haluan kumiveneen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2009 - 15:35

Mulla oli vanerilautavene, joka toinen kesä kun tärpätti,terva,pellavaoljy seoksella kun siveli niin pysy kunnossa. Eikä tarvitse pelätä vaikka kivikkoisille rannoille vetää. Ei tunnu pienet naarmut missään ja on hyvä vene kuljettaa vaikka kiviä tai muuta roipetta.

Lähteet:
omat kokemukset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:16

10 metrinen teräsvene, joka mennä putputtaa mukavan rauhallista vauhtia. Sisävesillä tehdään yleensä päivän mittaisia reissuja tai kauniina kesäiltana parin-kolmen tunnin ajan ollaan vesillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:16

Meillä on tavallinen savolainen, puinen soutuvene ja se riittää hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2009 - 16:17

Oma satama ja iso hyttivene Pielisen rannassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:56

Meillä mökillä 2 moottorivenettä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 20:13

Meillä on mieheni valmistama 5,6 metriä pitkä puuvene, kapeaa jokivenemallia; ei perämoottoria.
Ylävirtaan kuljetaan sauvomalla, alavirtaan ohjataan melalla, joen poikki soudetaan - toisella rannalla paremmat uimapaikat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 20:56

2 kuttaperkkavenettä. Siis soutuveneitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 21:56

Kuulun perikuntaan,jolla on laiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 22:05

Montakin on ollut, yksi upotettu muut myyty. Olinpa kerran porukassa joka osti ja kunnosti vanhan miinanraivaajankin (myytiin Norjaan).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2009 - 23:39

Ei ole venettä, ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 00:27

Soutuvene on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 08:25

Vene on, vapaa-ajan paikka on Suomenlahden rannalla. Teknisistä asioista en ymmärrä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 22:16

Eipä ole täälläkään minkäänlaista venettä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 10:50

HT-retkivene ja muutamia erilaisia kalastusveneitä löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 19:39

ihan omana vain kumivene, osuuksia sitten parissakin (HT&purkkari)