Mitä suunnitelmia vapuksi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2009 - 17:18

Kotona lapsosen kanssa..ilmapalloja,serpenttinejä sekä munkkien paistoa :)Vappu päivänä torille vappuhumua seuraamaan sekä herkuttelemaan kesän ensimmäisillä pehmiksillä =)

Kysyjän kommentti

Vastauksestasi tuli muistoja mieleen :)
Kun tytär oli vielä pieni, teimme samoja asioita kuin sinä.
Toivottavasti teillä oli mukava vappu ja pehmis maistui :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.04.2009 - 11:22

Kotona, kotona ja toivottavasti pihatöissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 11:22

Ei ole suunniteltu mitään vapuksi,on ihan ilmoista kiinne mitä teemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 11:51

matkailuautolla valasrannalle, mutta harmi , kun sielä ei olut lavatansseja , kuin 2.5, enkä nyt sitten ihan varma ollaankos siellä silloin enään...no vielä on kesää edessä ja lavatansseja edessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2009 - 12:12

Ei mitään suunnitelmia. Kotona aion olla ihan rauhallisesti. Juhlikoot nuoremmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 12:45

Järjestän grillijuhlat kavereille.Se on samalla kesäkauden avajaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:09

kotona..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:15

Marssilla, laulamassa, lounaalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:21

Kotona 3 lapsenlapsen kanssa , munkkeja paistetaan ja simaa juodaan , juuri pullotin, ja huomenna teen toiset 8 litraa. Ja vapunpäivänä tivoliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:50

Aww, Keravalle U- turn tapahtumaan!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 14:49

Hieman kuplivaa terassilla toivottavasti auringon lämmössä istuksien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 15:21

Kotona vappu ollaan ja kyllä tekemistä riittää pihallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:21

Kotona saunomista ja grillailua ystäväperheen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 16:52

Kyllä tulee rauhallisin vappu vuosiin. Täällä ei ole ihmisiä lainkaan ,ainakaan suomalaisia ei ole Puerto Ricossa iltaisin liikeellä.
Katsotaan on mentävä Playa Del Inglesiin vapuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:23

Vappuaattona kaveriporukalla juhlistetan vappua kuplivan kera ja perjantaina vapputorille. Toivottavasti aurinko paistaa että voi viettää aikaa pihalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 18:20

Kotona vietetään vappua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 18:53

Baltic Princess kutsuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 22:04

Selvä vappu tulee taas,ku just otan sillo viimoset kapselit yskänlääkekuuria.Palloja pistän sen ver korkeelle ettei karvaset terävät tassut niihi ylety,serpentiiniä ja paistan donitseja uunissa.En viiti rasvan kans alkaa leikkii,ku Sulo työntää uteliaana pienen karvasen naamansa joka paikkaan...etenki niihi munkkeihi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 08:42

Vapunpäivänä on pihatalkoot maalla. Sääennuste näyttää että taitaa onnistua.