minä(15v) ja siskoni(20v) lähdetään rodokselle, mikä on hintataso, jotta pärjää viikon rodoksella?

Avainsanat: rodos kreikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2008 - 16:16

Jonkilaisen arvion voit tehdä laskemalla mitä teillä menisi täällä kotona jos maksaisitte syömisenne itse ja bilettäisitte joka ilta, sillä rahalla pärjää jo hyvin Rodoksellakin.

joka tapauksessa vanha viisaus sanoo : se menee mitä on mukana (käytettävissä)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2008 - 16:16

Hintataso on noin 1.00 - 5.00€
Kannattaa ottaa sellainen 1000€ mukaan..
Mutta jos ostaa ja juhlii paljon niin noin 1500€

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2008 - 14:20

Pitkällehän se riippuu siitä vedättekö lätvit joka päivä...tuo tonni on ihan riittävä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2008 - 18:58

Joissain paikoissa edullista, mutta kannattaa käydä ostamassa jos haluaa löytää kauppoja niin vanhassa kaupungissa sokrates kadulla on paljon pieniä kauppoja. Jotkut kaupat saattavat olla hieman kalliimpia kuin toiset