Huomenta napsulaiset. Toinen kaunis ja lämmin päivä tulossa, jee. Pääsee pihaa haravoimaan yms. Mitäs muut aiotte tehdä?

Avainsanat: aurinko lämpö ulkoilu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 08:38

sinne pihalle kans pitäis kävästä, ja suunnittelen, et joskos grillillä kalaa ja kasviksia, sit tytären luona piipahtaa ja joskos siskokin poikeis iltapäivä kahfeel..... ilta sit tv.katsoen jos nyt ehtis ajoissa vierailulta kotiin..ja näkisen tansit ym...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 08:55

Hyvää huomenta sinullekkin mariaana,suunnittelemme lähtöä mieheni kotimökille maalle,käännämme perunamaata ja haravoimme,tietysti myös grillaamme.Täällä meillä ei niin lämmintä kuin eilen,tuule aikakovin,mut jospa päivänmittaan lämpiää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 09:01

Lähtökuopissa ollaan pihahommiin menossa, narsissit aukesivat vähän eilen ja tulppaanit varmaan tänään, ovat aurinkoisella seinänvierus paikalla. Sammalta aion vähän vielä poistaa, varjopaikalle sitä tulee joka vuosi vaikka hyvin kalkitsemme, on sekin kyllä nätin vihreää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 09:03

Aurinkoista aamua kaikki Napsulaiset !
Tänään on mitä mainioin sää ulkoilla. Tänä aamuna on jo tunninverran istuttu jäällä, mies jäi vielä sinne, yrittää saada kisulle fisuja :)
Sitten on ohjelmassa autojen pesu ja puunaus. Täytyy saada kesävanteet kiiltämään.
Päiväkahvit nautitaan järven puoleisella terassilla.
Aaaah, kesä tuoksuu jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 09:14

Kaverille synttärikakkua rupeen täs puuhastelemaan :o) tulevat illalla kaffeelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 09:15

menen puntille, katson formuloita ja kavereita tulossa illalla syömään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 09:37

Hip ja hei! Tulin jo haravoimasta. Karkasin yöpaitasillani pihalle enkä malttanut olla haravoimatta. Krookukset pilkistävät jo ja jokunen kukkikin.

Olen ihan keväthepulissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 10:14

meneepä kaunis kevätpäivä ihan kulttuurille, puolilta päivin perinteiselle parsaviikkojen luonaalle ja iltapäivällä Kaupunginteatteriin johonkin hyväntekeväisyysnäytökseen

- aamusta tuli jo vähän pengottua pihaa, ehkäpä vielä illalla kerkiää naatiskelemaan luonnosta -

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.04.2009 - 10:27

Huomenta teille kaikille. Olen ollut ylhäällä tässä kauniissa päivässä jo kuudesta asti, mutta äskettäin vasta konelle ehdin. Lumet sulaa ihan kohinalla, mitä en olisi vielä perjantaina uskonut kun pihalle katsoin. Ulkona ei voi oikein mitään tehdä, paitsi jäätiköitä hajoitella. Kaupungissa olisi Savon Sampo -messut ja taidan lähteä katsomaan Anneli Mattilaa. Samoin ratkeaa karaokevoittaja eli SavonStara jolle Isto Hiltunen tekee levytyssopimuksen. Siellähän se päivä sitten meneekin. Aurinkoa ja iloa kaikkien napsulaiset päivään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 11:04

Puroja teen pihassa ja kanavoin sulavan jään ja lumen aiheuttamat tulvat pihan reunaa pitkin pois... ja pyöräilyä tietysti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 12:53

Meillä laitetaan venettä kuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 14:51

Kävelylle ja terassille kahville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 15:25

ulkona ollaan oltu tänään siivoamassa pihaa. ja lehtiä pois kukkien päältä.tuuli on täällä jämsänkoskella kova ei voi kunnolla haravoida roskat lähtee lentoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 18:55

Joutsassa olimme koko päivän katsomassa ja jännittämässä rokkiralleja.