Hei, matka Eviaan kesäkuussa luvassa :) Osaako kukaan kertoa, mikä olisi "must see once in a lifetime" saarella?

Avainsanat: evia kreikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2009 - 21:21

No tuskinpa saarelta löydät tuota em. hotellia, muutenkin suurinta antia taitaa olla atmosfääri, ympäristö ja elämänmeno. Alla lainaus yhdestä matkakuvauksesta:

"Leppoisaa lomaa Manner-Kreikan kainalossa

Jylhien vuorten ja vehreiden tasankojen peittämää Eviaa erottaa mantereesta kapeimmillaan vain 40 metrin levyinen salmi. Sekä Eretriassa että läheisessä Amarinthoksessa auringosta ja puhtaista, kirkkaista uimavesistä nautitaan loivasti syvenevien rantojen äärellä. Evialla loman rytmi on leppoisa. Lämpimän, rauhallisen päivän kääntyessä samettiseen iltaan on mukava istahtaa sympaattisen tavernan tai kalaravintolan pöydän ääreen herkuttelemaan pitkän kaavan mukaan. Evia tunnetaan paitsi merenherkuistaan myös retsinastaan – sitä pidetään Kreikan parhaana. Rentojen lomapäivien lomassa voit vierailla Eretrian arkeologisessa museossa. Se esittelee Evian pitkää ja kunniakasta historiaa."

www.paikkaauringossa.fi/matk...ohteet/461

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2009 - 20:54

Burj Al Arab Hotel Dubai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:13

Ota koko matka seikkailuna,nauti joka tuokiosta kuin eläisit viimeistä päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 08:29

Saaren tunnelma, on "kreikkalainen" .Saari ja Kreikan toiseksi suurin saari. Matkailumainosten tekstejä en ala lainalla tänne. Avoimin mielin matkaan jos Kreikasta pidät.