Rhodoksella,Ixiassa hotelli Katia ... onko hyväksi havaittu? Liikenneyhteydet, ympäri saarta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2009 - 20:47

Sovi paikallisten taksikuskien kanssa auto koko päiväksi käyttöösi 50 €/pv

Lähteet:
kokemusta on

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2009 - 21:24

Kulkuyhteydet:

Paikalliset linja-autot lähtevät Mandrakin satamasta. Lippuja saa ostettua bussin rahastajalta tai paikallisista kioskeista. Bussi-yhteydet ovat hyvät sekä kaupunkialueella että koko saarella. Taksilla liikkuminen on edullista. Laivalla pääsee mm. Symille, Kosille, Samokselle ja Kyprokselle. Lentäen mm. Ateenaan ja Kreetalle.

rhodosinfo.com/fi/index.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:15

Käytä linja-autoa,bussiyhteydet ovat erinomaiset saarella.Taksikin on halpa ja käy laivalla tutustumassa lähisaariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 08:36

Paikallisliikenne Rodoksella toimii hyvin. Katiasta on aika lyhyt matka kaupunkiin ja bussiasemalta lähtee buseeja ympäri saarta, esim. lindokseen pääset bussilla kätevästi. Bussilla matkustaminen on suhteellisen halpaa ja paikallisbussit kiertävät kylien kautta. Taksia ei mielestäni kannata "vuokrata" siellä, bussit ovat yhtä käteviä.
Me on vuokrattu siellä auto mutta myös busseja on käytetty kun on menty esim. "omasta kylästä" Rodoksen kaupunkiin tai lähikyliin.
Katia on kuuleman mukaan tyypillinen kreikkalainen perushotelli, kukaan ei ole sitä moittinut.