Joko pyöräilykausi on päässyt alkuun? Tällainen pyörä vois olla aika kiva silloin, kun voimat ovat vähissä.

www.tekniikkatalous.fi/viihd...=-25042009

Lisätty: 25.04.2009 - 19:05

..niinpä, että "hiessä otsin"...ihan kuin vähäviisas sanoo. Menisi liian helpoksi tuo pyöräilykin noin.

Avainsanat: sähkö pyörä uusi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 01:43

en minä nuin hienoo pyörää ole nähnytkään ,,kiinalaisila sähköpyörillä on tullut ajeltua useammassakin maassa,vähän niinkuin hupimielessä,,arvio kätevä vehje huono kuntoiselle joka haluaa harrastaa pyörälyä

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 25.04.2009 - 19:02

Minulla on seitsenvaihteinen kippurasarvi joka on tosi hyvä ajaa vähilläkin voimilla. Nyt olen kyllä katsellut ihan tavallista tai kolmevaihteista leveärenkaista pyörää.

Lisätty: 25.04.2009 - 19:04

Unohdin mainita tuohon linkkiin. Mitenkäs jos ukkonen osuu fillariretkellä kohdalle - jos vaikka miten ukkosherkkä... eli taitaa tuollainen vanha kirkkovinkkeli olla turvallisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 19:02

Sähköpyöräily on kepeää fillarointia

Kiinassa noita on tosi paljon liikenteessä, vaarallisia vehkeitä jalankulkijoille, tulla huristavat melkoista vauhtia ja täysin äänettömästi ja ihan missä vaan ...

enpä ole kokeillut , tuskin koskaan hankinkaan sillä : hiessä otsin pitää sinun työmatkasi polkea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 19:07

Ei tuollaista tarvitse ostaa, minä ajan Kronanini kanssa mieluummin.Sekä kuntopyörääni helpoimmalla ohjelmalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 19:45

Kyllä kuvan pyörällä kelpaisi huristella vaikka kiinaan,niin vene sais jäädä kotiin.Kyllä täällä voi jo pyöräillä huoletta ja varsinkin tänään,kun lämmintä on ollut +19.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 19:55

Vaihteeton JOPO riittää, sillä pyöräilen kaikki alle 30 km matkat.
Olen pyöräillyt jo varmaan yli 200km sillä tänä keväänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 20:25

Pyöriä näkee liikenteessa jo paljon, oma odottaa vielä pihavajassa lumipenkan takana, että joku päästäisi sen kevätlaitumelle kirmaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.04.2009 - 20:30

Mieluummin ajelisin perinteisellä pyörällä, niin paremmin kuntokin kohenisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 20:33

ajattelin ens viikolla alottaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 20:45

kannattaisi samalla jo miettiä mopoauton ostoa, niin olisi satellakin katto pään päällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 21:26

Olisihan tuollainen kiva,mutta vahvistaisiko se reisilihaksia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 21:40

jos ei kuntoa tarvitsisi kohottaa niin mikä ettei. hinta voi olla kalliimpi kuin normit hikipinkot. minulla on edessä pyörän osto, oma hikipinkoni olisi muuten hyvä mutta siihen tarvitsisi tehdä joka kevät ja syksy 90 euron remppa..silloin tällöin polkee tasasellakin tyhjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 21:48

oma pyörä on kunnostettu ja koeajettu pikku lenkki ,
sähköavusteisen vehkeen hommaan sitten rollaattori-vaiheessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 21:51

Ihan tavallinen 7 vaihteinen pyörä hyvä kuntoillessa. Jaksaa polkea kymmeniä kilometrejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 22:33

meillä on aloitettu ns. normi pyöräily kausi sekä moottoripyöräily kausi :). eli kevät taitaa sittenkin tulla, hitaasti, mutta varmasti!!!:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 23:05

Jalkaratas mallia SA-Int ilman vaihteita, maastokelpoinen ja sähköä (valoja varten) tehdään dynamolla, se on kunnossa ja käytössä, käy kuntoiluvälineestä ja muuhun en pyörää tarvitsekkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 08:49

minul tuollainen passais mainiosti, mutta kun hintaa katsoin niin huh..1000 eeroo on kyl aikas paljon, jotta kait se tuntsa , joka ei ole paljoa ajettu, niin kelpaa, vai mitähän tunturipyörä ottais , jos laittais tuollaisen sähkäjutskan tuohon minun muuten tosi hyvään pyörääni,mutta kun ylämäkivaihde on siinä niin surkea ja tänne mäkeen kun hyväkuntoisetkin puuskuttaa tullessaan, en jaksa koskaan polkea, joskos tuon kanssa sit.. niin saisikos sen sitten vaikka puoleenhintaan...pyöräkin , kun on samaa mallia melkein ainakin...miettii ja toivoo..suunittelee s.postin laittioa tunturipyörään...hmmmmm....kannattaiskos ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:23

Mulla on oikein vanhan ajan "putkikameli",enkä vaihtaisi sitä mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 14:55

Kelpaisi linkin pyörä. Itellä suunnitteilla ihan tavallisen pyörän osto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 00:55

No tollanen vois olla kiva niin kauan kun se kestäisi.