Mitä tarkoittaa a) kuiva pyyhintä b) nihkeä pyyhintä c) kostea pyyhintä d) märkä pyyhintä ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 25.04.2009 - 19:00

Kuiva on kuiva, nihkeä = sumutinpulloja hieman vettä rätin pintaan, kostea = hyvin puristeltu liiasta vedestä, märkä = märkä on märkä. Näin minä nämä ajattelen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2009 - 18:55

jos kyse on pölyjen pyyhinnästä, niin todennäköisesti kyse siitä millaisella rätillä se tehdään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.04.2009 - 20:27

No johan nuo kysymyksessä olevat sanat kertovat mitä ovat. Pyyhitään kuivalla, nihkeällä, kostealla tai märällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 20:50

pyyhintäliinan eri kosteustiloja puhdistettavan materiaalin mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 21:34

Kuiva on kastelematon,nihkeä erittäin hyvin väännetty,kostea hieman vähemmän väännetty,märkä lähes vääntämätön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 21:53

Sanathan jo kertovat mitä tarkoittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 23:07

tosta tuli mieleeni se japanilainen wc-pytty, siinä taisi olla jontensakin tuollaiset valinnat käytettävissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2009 - 08:32

kiitos vastauksista :)!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:23

Pyyhintätapoja, kun solmitaan siivoussopimuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:24

Kuivalla pyyhit pölyjä,kostealla koriste-esineitä ja märällä peset paikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 15:31

Kuivalla pyyhditään pölyjä, nihkeällä parkettilattiat, koriste esineet ja tasot, mopilla lattioiden pesut joka on märkä pyyhdintä.