Mitenkäs ois lomailu ja yö tällaisessa paikassa?

yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009...origin=rss

Avainsanat: eksoottinen kauhistuttava hotelli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 08:34

vilperin kaa ihan samaa mielt , et punkeriin ennen , kuin tuonne , mutta jos tilanne rauhoittuu, sopu syntyy ja vakuudet , et hengis sielt selvii, niin kyl kait sit vois käydäkkin tuollakin..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2009 - 18:48

jos matka muuten sattuisi suuntautumaan noille seuduille, niin mikäs ettei, mutta ainakin toistaiseksi vietän lomani mieluummin vähän vakaammissa olosuhteissa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 18:57

En nyt ihan vielä sinne lähde, siellä on vähän kesken vielä sotiminen ja toistensa tappaminen, lopettakoon ne ihan rauhassa ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.04.2009 - 18:57

Ei oikein sovi meikäläiselle. Olen mieluummin niitä bungalow -ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.04.2009 - 20:25

Mieluummin vaikka teltassa kuin tuonne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 20:34

voisin lähtee jos joku maksais matkan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 20:51

kiitos ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 21:07

Kyllä on hulppea palatsi,mut kun tietäs kenen se on ollut,niin ei kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 21:39

Niin,voisi olla aika kokemus,täytyisi vaan ajatella historiaa pitemmälle,kuin edelliseen omistajaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 21:51

Niin levottomissa oloissa vanha kunnon bunkkeri voisi olla hyvä valinta yöpymispaikaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 22:22

Jos ei nuit muit olosuhteit otettais huomioon, ja kahisevaa ois, niin mikä ettei, kokemus tuokin olis..... sentään niin vanha paikka, jotta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:24

sopii hyvin seikkailijoille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:25

En mene maksustakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 14:56

Kyl mie voisin tuolla yöpyä, voisin maksaakkin.