Mites napsulaisten lauantai on sujunut? Mie olen ihan täpinöissä kesän tulon kanssa, kun tänään oli lämmintä ja lumi suli silmissä

Avainsanat: kevät linnut luonto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2009 - 20:51

Kun tämän kerron, kaikki sanovat että olen tuhlannut päiväni.
Olen melkein koko päivän vain nukkunut.
Diagnosoin juuri itselleni kevätväsymystä.
Mutta kävin kyllä tunti sitten kävelyllä kun oli niin lämmintä :)
Jospa tämä tästä

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista. Sinulle toivon piristystä päivään, mutta väsymykset kannattaa vain levätä pois..tarvittaessa ota vaikka monivitamiinia tai parasta, kun alat popsimaan hedelmiä...itsellä ollut käytössä kalaöljykapselit koko kevään ja kummallista, mutta nivelsäryt ovat vähentyneet enkä ole tuntenut kevätväsymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2009 - 18:06

Jäätä hakannut pihalla pienen kaverin kanssa ja kaupoissa piipahtanut siinä välissä.
Nyt seuraan kiekkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.04.2009 - 18:09

Vai täpinöissä olet. Et taida olla ainoa. Aivan ihanaa miten melkein näki lumen sulamisen. +17 varjossa taisi olla parhaimmillaan. Pihapiirissä potkiskelin isompia lumikasoja hajalle, koira avitti jäisimmissä ja vasaralla hakkasin jäätiköitä pienemmiksi. (Vasara sattui muuten vaan olemaan kädessä ja havaitsin sen hyväksi apuvälineeksi.) Pikkukeinun otin talviteloilta, eli hupun pois niskasta. Ja kun huomasin muutaman krookuksen jo nostaneen päänsä, niin lapioin kiireellä lunta pois niistä kohdista missä niitä tiesin olevan lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 18:14

lunta ei ole enää aikoihin näkynyt, tämä päivä hupeni vanhaa lankkuaitaa maalatessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 18:14

Pojun kaa renkaat vaihdettiin, hauvan kaa hengailtu, ny otan vähän kaljoo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 18:20

ihanaa kun on lämmintä, mut harmittaa ku korihait hävis :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 18:21

Minä olen saanut happimyrkytyksen oltuani koko päivän ulkona. Pihallani vieraili mustarastas ja pihan linnunpöntössä oli jo asukas kun menin sitä siivoamaan.

Koiriaan ulkoiluttavat naapurit huikkasivat ohimennessään, että nytkö se alkoi taas! Tietävät jo kokemuksesta, että oli kysymys koiran aamu-tai iltalenkistä niin minut näkee puutarhahommissa.

Nyt saan varmaan nukutuksi. Asetun nojatuoliin katsomaan kaikki lauantai-illan murhat ja murhaajaa on turha tulla kysymään minulta. Revityttää sen verran leukaperiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 18:30

Senverran hienot kelit täällä eteläisillä rannoilla, ettei muuta kuin ulkona puuhastelemassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 18:33

Piha hommissa on lähes koko päivä mennyt ja suunnitellessa mitä kukkia vähän laittaisi, ihmettelen kyllä vähän kun en sammalta ole ikinä kylvänyt ja sitä on, repelin 2 säkkiä sitä ja laitettiin kalkkia lisää, ja kesällä sama ihmetys voikukan ja vuohenputken kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 19:29

Lauantai on sujunut hyvin. Paljon on ulkoiltu tänään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 19:48

Koko päivän olen ollut ulkona, aurinkoa ottamassa ja lukemassa. Eli laiskotellut. Mutta kesästä pitää nauttia silloin kun on sen aika. Kiva, että pohjoisempaankin Suomeen on tulossa lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.04.2009 - 20:23

Pieniä askareita kotona puuhaillessa, jääkiekkoa katsellessa, parvekkeella istuillessa on lauantai sujunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 20:27

Pihahommia, kaupassakäyntiä, kyläilyä, uimahallireissu ja kotona tohottamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 20:56

pääskysiäkin on jo nähty, joten kesä on nurkan takana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 21:16

Ikkunoiden pesu ulkopuolelta. Koiran kanssa lenkillä. Ruukkuhortensiosta karsin kuivat pois,kukkivat ilmeisesti jo äitienpäivänä,kun olivat niin nupullaan. Pihahommia tuli tehtyä. Tuli käytyä syntymäpäivillä,kun tytären tytön poikakaveri täytti 28v. Telkkaria katsottua nyt illalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 21:16

Hyvin on lauantai kulunut,kotona puuhaillen,äsken katsoimme biisikärpäsen.Kohta menen lukemaan sänkyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 21:31

Loistavasti on mennyt,vaikka todennäköisesti helteessä posket paloi,lämmintä ja ihanaa laitoimme pihan terasseja kuntoon ja suuniteltiin remonttia.Ulkona koko päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 22:35

tänään olikin aivan taivaallisen ihana sää ja meillä meni koko päivä moottoripyörällä päristellessä ympäri pitäjää ja nauttien ihanasta auringon paisteesta. huomenna uusiksi, mikäli kelit vaan jatkuu samanlaisena=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 08:57

orvokeita istuttelin ikkunnan alla oleviin ruukkuihin , kastelin jo kukkapenkkejäkin vähäsen ja mitä kummaa löysinkään..sinivuokko yksinään könöti kukkapenkissä, mistä lie sinne eksynyt...ruokaa ja sohvalle, noh uni siinä ruuanpäälle ja ilta menikin nukkues ja yö pyöries, kun uni ei riittänyt...+ 50 aurinkonsuojaa laitoin naamariin, kun oli jo vähän punainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:26

Lueskellut patiolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:27

Ihanaa.Vihdoinkin kevät.Meillä laitetaan venettä kesäkuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 14:58

juup eilen oli todella ihana päivä, ja niin lämmin.
Näki paljon topeilla ja hameilla liikkuvia ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 15:35

eilen oli kevään lämpöisin täällä jämsänkoskella. Pidettiin grillikauden avajaiset ihan perheen kesken. rillatiin fileitä ja juotiin punkkua. ihana aika oli aloittaa. todella oli lämmintä. tänään tulee on kylmempi kuin eilen.