matkustaminen kaupungissa?

Avainsanat: barcelona espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 21:59

Barcelonassa pärjää aika pitkälle ihan kävelemällä, busseja en kerennyt käyttämään ollenkaan, pari kohtuuhintaista taksimatkaa siirtymisiin kaupungin laidalta toiselle

(ja niin se viikko hurahtikin)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 22:37

Kysymyksesi on laaja, mutta jos menet Lontooseen ja olet kultttuurin ystävä, olet sen kehdossa.Vaikea sanoaa kun et kerro enempää toiveistasi, mutta jos menet atlantin yli niin siellä on tarjontaa huikeasti. Itse olin Kaliforniassa 2 vkoa ja viimeisenä iltana sain liput Eric Claptonin konserttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 22:45

Kävellen hoidin viiden päivän keikan ja paljon ehdin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 00:15

Totta on että Barcelonasta löytyy moneksi päiväksi tutustumiskohteita ihan keskustan lähituntumasta ja siirtyminen paikasta toiseen käy hyvin kävellenkin. Jos haluaa laajemmin kierrellä niin silloin on parasta käyttää kaupungin metroa (9 linjaa). Metrosta linjoista/hinnoista linkissä:

www.barcelona-tourist-guide....metro.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 05:56

Bussilla, metrolla, taxilla, kävellen tai fillarilla.
www.sprachcaffe.com/english/...celona.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 09:50

Barcelonan metro on edullinen, siisti ja sillä on kattava verkosto. Metroasemilta sitten kävelyretkiä lähiympäristöön.
¡Buen viaje!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 12:33

Barcelona-kortilla käytät juliksia kulkuneuvoja ja pääset vielä osaan museoista sillä