miten saa tietää mikä on tietokoneen käyttöjärjestelmä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2009 - 06:12

Jos ei muuten selviä, klikkaa oikealla hiirenkorvalla käynnistä valikkoa, vasemmalla korvalla resulssienhallinta, sieltä oikealla korvalla tietokone-kohdasta ominaisuudet.
Siellä pitäisi näkyä koneesi käyttöjärjestelmä ym perustiedot.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 22:06

useimmissa koneissa löytyy näppiksen tai näytön vierestä pieni tarra (minulla Windows Vista) joka kertoo asian konetta avaamattakin. Jos olet käynistänyt koneen, aloitussivulta löytyy vastaava tieto, tai sitten valitsemalla "oletusohjelmat" valikosta ... paikkoja on siis monia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 22:29

se kyllä paljastuu heti kun avaat tietokoneen, mikä käyttis siellä on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 23:15

Käynnistäessä näet sen ruudulla. Kun esim. xp on käynnissä saat tarkemmat tiedot: käynnistä->asetukset->ohjauspaneeli->järjestelmä