Milloin olet viimeeksi leiponut?

Minä leivoin tänään korvapuusteja ja viinimarja vadelma piirakan,kyllä oli hyvää,kun niitä jo maistelimme.

Avainsanat: pulla piirakka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 20:48

mustikkapiirakkaa pari vk sitten. Poika kielsi, kun oli niin maukasta että tuli paha elämä!

Kysyjän kommentti

Kyllä mustikkapiirakka onkin hyvää,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 20:37

sämpylöitä opiskeluaikoina ja siitä on tosi pitkä aika

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:03

Täällä leivotaan kerran pari viikossa. Tänään oli poikkeus kun vierailijat saivat vain pakasteesta uuniin laitettuja muffiineja.
Mut uunipuuroa sentään iha ite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:11

varmaan joku vuosi sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:14

Leipominen ei ole minun heiniä, mutta ruuanlaitto kylläkin onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:15

Kyllä tässä on jokunen viikko mennyt,kun on ihmetelty uutta lapsenlasta ja oltu isoveljen tukena.Jos vaikka huomenna taas,ellei taas ole liian hyvät kelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:18

Noin viikko sitten juustokakun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:44

Pullia tuli väsättyä viikko sitten :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:56

viimeksi täytekakku tyttöni 11 vuotis synttäreille tammikuun 16 päivä tuli leivottua se. muuta en sinne itse leiponut ostin valmiina. en paljoa viitsi leipoa kun syön sit sitä pulaa niin vaan lihon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 22:07

Joka kuukausi kääretortun teen ja viipaloin sen , vähän kermavaahtoa ja säilyke persikan pala päälle ja minulla on leivoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 22:48

Pääsiäiseksi pyöräyttelin pullia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 23:43

voi siitä on niiiiiiiiiiin pitkä aika kun viimeks on mitään saanu leivottua, mut NYT olis tarkoitus saada aikaiseksi pulla taikina ja siitä sit tuoreita korva puusteja..siis launataina tai sunnuntaina viimeistään:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 00:20

meidän taloudessa menee pullaa niin vähän, että eletään ostoeväillä (ei kannata leipoa kun jäävät vain kuivumaan tai unohtuvat pakastimeen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 01:33

VeliVähäviisaan talouden tavoin ei meilläkään leivota pullaa. Sehän kerkeää kuivumaan ja toisekseen en oikein osaa leipoakaan hyvää pullaa.

Kylämme uudesta konditoriasta saa herkkuja: juustotorttua, marjapiirasia ja kasvisfetajuustotorttua.

lisäksi sokoksen pakastekaapin pullapussit ja munkit on helppo paistaa uunissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 08:27

Tänään olis munkki päivä ja toissapäivänä väänsin pizzan!
Aina silloin tällöin pitää jauhopeukaloakin rasittaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 09:42

pizzoja väsään melkein joka toinen viikko, ja räiskäleitä syötiin 2 pvää, taitaa tulla 3 , kun niitäkin on vielä jääkapissa, no nuo nyt ei vissiin ihan leipomista olleet, mutta yhtä hyviä ovat lätärit vattuhillolla ja kermavaahdolla minusta, kuin kakut ja tortut...isäntä intoutuu välillä leopomaan kaupanpakastimesta jos jotakin, kun hänen tekee jotain pullaa mieli ...ja tietty pitkoja kaupasta..pysyvät paljon kauemmin syömäkelpoisina kuin minun tekemät pingispallot...tai yhtäkovia ovat hetkenpäästä ne pullaset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 14:10

Kyllä siitä on jo tovi vierähtänyt, varmaan viimeksi maaliskuussa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 14:36

Eilen leivoin korvapuusteja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 09:19

Viiko takaperin omenatortun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 10:10

Leivon joka päivä, ma - pe, se on osa työtäni.
Vapaalla tulee harvoin leivottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 15:04

Viime viikolla tuli leivottua sämpylöitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 13:21

Viime torstaina tein iltapalaksi suolaisen piiraan, se ei kait varsinaista leipomista ollut. Leivontaan ei jää aikaa. Joulun aikaan toki teen jotain pientä.