Paras puhdistusaine finneille ja mustapäille?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 20:51

Vesi ja saippua! Ja pestävä pari krt pv. Ihon kosteudesta huolehtiminen. Oikeanlainen ravinto, riitävä liikunta ja uni. Talirauhasten eritys ja aineenvaihdunta lähtee sisältä päin ja samoin niiden hoito. Ulkoapäin tuleva hoito vain kosmeettista, ei vaikuta synnyn estämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 20:38

silloin kun ne olivat omakohtainen ongelma, ei tainnut muita ollakkaan kuin Clerasil, tepsi silloin varmaan vieläkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:05

Sebamed apteekista, halpaa, riittoisaa ja hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 22:49

Vesi ja saippua,puhdas ilma ,lepo ja riitävä uni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 02:38

Mulla murkku iässä mukana ja aina tehosi siis: Clerasil.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 14:11

Jos on häiritsevää niin myös exuviance hoidoilla saadaan paljon aikaan. Mut muuten perus riittävä puhdistus aamuin illoin.