Miten ratkaista erilaisten seksuaalisten tarpeiden tyydyttäminen?

Parisuhteessa toinen haluaisi rakastella ehkä 2-3 kertaa vuodessa, toinen ehkä saman verran päivässä. Kumpikin rakastaa toistaan, mutta tavallaan kärsii toisenkin puolesta.

Avainsanat: parisuhde seksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 19:47

Jos te niin kovasti rakastatte toisianne niin kyllä te varmaan keksitte keskenännekin vastauksen pulmaanne ilman avoimen foorumin vastauksia.

nimim. kahden kauppa, kolmannen korvapuusti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 19:56

Muistakaa myös sooloseksi osapuolelle, joka on aktiivisempi.Ja yhteisenkin hetken voi asian ympärille rakentaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.04.2009 - 20:13

Maailma on täynnä mahdollisuuksia. Mielikuvistusta vain peliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 20:14

oon samaa mieltä lennun kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 20:15

Voidaanko silloin puhua avioliitosta? Eikö ystävyyssuhde olisi silloin enemmän paikallaan jolloin seksiasiat jäisivät kummankin itsensä hoidettaviksi tahoillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 20:46

Lennun linjoilla tässä kysymyksessä, ei tällaisilta foorumeilta löydy suurempaa viisautta tuollaisten ongelmien ratkaisemiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:00

pari vuotta olette yhdessä niin kyllä se tasaantuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:18

Vanhenmiten voi käydä niin, että seksiin kyllästyy ja suhde muuttuu kaveri suhteeksi. Mutta ei välttämättä tarkoita sitä, että molemmat "lentelee" tahoillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:30

kultainen keskitie käyttöön.. molemmat joustaa. Olettaisin, että nainen on tuo 2-3 x v ? ei se värkki siitä kulu vaikka on vähän useemminkin vaik ei ite olis kiinnostunut..se on rakkautta se.. antaa on onnellisempaa kuin ottaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:36

Puhumalla/keskustelemalla asiasta keskenään, toiveista, kompromisseista, kun kerran molemmat rakastaa toisiaan, niin syy ei ole sillloin ole siinä, vaan meillä kaikilla on niin erilaiset tarpeet ja toiveet, joihin (halukkuuteen) vaikuttaa niin monet tekijät, naisilla herkemmin (lapset, huolet, jne)..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 22:48

Menkää vaikkapa seksuaaliterapeutille yhdessä jos kiinnostusta ja rakkautta riittää .Tai sitten kantapäät vastakkain.
Mutta asiahan on aivan teidän kahden välinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 22:53

Kaksin selviätte, jos rakkautta on ja ratkaisu löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 00:24

Puhukaa asiasta. Mielikuvitusta peliin ja uusia leikkejä uusissa paikoissa. Painostaminen vie toiselta halut täysin. Halukkaampi osapuoli voisi olla romanttisempi ja vietellä vähemmän innokkaamman osapuolen uudelleen, ilman seksiä aluksi. Viagraa innottomammalle. Myös huonot seksikokemukset vie haluja. Auttakaa toisianne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 01:30

Ei tasapeliä; ratkaisematon ottelu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 10:01

kyllä se , joka on vähemmän aktiivinen vois vaikka vaan hyväillä toista jne..mutta kun ikää tulee rupee se aktiivinenkin harventamaan, joten aikansa kutakin...jos rakkautta ,se kaiken kärsii...jopa senkin , että nukutaan vaan vierekkäin....rakkaudessa paljosta muusta kyse, ei tuo yksi asia ole se ainut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 15:06

Kompromissia vaan kehiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2009 - 05:13

Kaikki aina sanovat, että rakkaus on tärkeintä jne. mutta kylmä totuus on, että aina se ei vaan riitä, ja minusta noin erilaiset halut on yksi niitä suhteen vaikeimpia asioita. En väitä, että siitä ois mahdotonta selvitä, mutta ei se helppoa ole. Minusta täällä on vähätelty ongelmaanne. Ei tuo ole pikkujuttu, tiedän kokemuksesta, samasta aiheesta monia riitoja käyneenä avomieheni kanssa. Tähän asti on kuitenkin selvitty, mut meillä halut ei sentään ole noin poikkeavat. Alkuaikoina tuntui, että ne ois meillä hyvinkin samanlaiset, mut silloin jaksoin itsekin enemmän. Nyt suhteen jatkuessa, on halut hiipuneet, mutta sehän onkin naisille aika tyypillinen piirre. Ehkä parhaiten auttaisi juuri se, että enemmän haluava osapuoli viekoittelisi vähemmän haluavaa. Ainakin meillä tuo toimii aika hyvin. Mieheni saa minut aika helposti syttymään, vaikka ensin ei huvittaisikaan, ainut vaan, että olen saanut kuulla valitusta siitä, kun en itse tee aloitteita...