Kuinka usein voi juoda pullollisen keskiolutta jotta promillet koko ajan enintään 0,5?

Jos on 80 kg painava heppu.

Avainsanat: promillet olut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 19:24

Alkoholin palaminen ihmisen elimistöstä on vakio 1g tunnissa henkilön 10 painokiloa kohti, yksi keskiolutpullo sisältää alkoholia noin 15,5g, joten tästä sitten aivonystyrät toimimaan ja laskemaan ihka ite, mie kun en ny ehi, kun pitää kattoo tuot jääkiekkoo:))

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 24.04.2009 - 19:11

Katsohan tuolta mitä siellä sanotaan.

Lähteet:
www.paihdelinkki.fi/kuinka-p...lkoholista www.ktl.fi/attachments/suomi...askuri.swf

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 19:13

Jos ajattelet autolla ajoa niin unohda jompikumpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 19:13

www.paihdelinkki.fi/testaa/o...kuri_w.php

taitaa olla sama paikka kuin Idalla minun linkkini

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.04.2009 - 19:17

Kerran 60 :ssä vuodessa, mutta en suosittele. Alkoholi on kaiken pahan alku ja juuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 20:04

Jos juo pullon kahdessa tunnissa,ei pitäisi ylittyä,mutta ei silti kannata riskeerata,vähempikin riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 20:15

älä juo ollenkaa niin ei tarvii tuollaista miettiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:22

Sitä on hyvin vaikea edes ammattilaisen sanoa, koska siihen vaikuttavat niin monet eri asiat esim. paino, sukupuoli, ikä, tottumus,kunto,syöminen, maksan toiminta, yleiskunto yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 22:33

Alkoholin poistuminen ihmisen elimistöstä on täysin yksilöllinen juttu, (kuten "onttopohjaoy" jo vastauksessaan meitä valisti) sillä siihen vaikuttavat todella monet muuttujat. Kaveripiirissä meilläpäin on sanonta: yhdellä keskarilla saa "ajaa" korkeintaan puolitoista tuntia.

Lähteet:
Omiakin kokemuksia on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 22:55

Kerran vuodessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 00:32

Kahden tunnin välein. Riippuu alkoholin polttokyvystä. Toivotonta ajatella että käytännössä voisi toimia, koska alkoholin määrä nousee heti, kun olet juonut ja laskee hitaasti siitä sen jälkeen. Voi, voi mikä kysymys. Käytännössä kaljasiepoilla se ei jää siihen yhteen olueeseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 01:34

Kuka joisi keskiolutta? Jalompia annos tunnissa pitää tiellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 10:08

ja jos juot hitusenkin, niin ÄLÄ AJA....!!!!!! pienikin määrä alkoholiaa vaikuttaa ajokykyyn ja pahemmassa tapauksessa pilaat jonkun syytömän ja itsesi LOPPU ELÄMÄN...joten auto kotiin tai avaimet jollekkin , joka ei niitä anna, jotta rattiin pääsis...en tiedä oletko edes ajo ikäinen, mutta varoituksen sana ei ole koskaan pahasta....