Hyvä vitsi ?

Nykäsen Matti oli menossa ravintolaan ja sinne oli pitkä jono. Niimpä hän päättikin mennä ohi jonon.ja vastassa oli vahtimestari käsi pystyssä, seis stop ei tämän pitemmälle. ja siihen Matti sanoo, sinä olet vain vahtimestari, mutta minä olen maailmanmestari. Ja Matti pääsi ravintolaan.

Avainsanat: nykäs matti..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 18:14

Mies meni lääkäriin, kun toinen kives oli muuttunut siniseksi. Lääkäri sanoi:"Paha juttu, tuo kives on kuoliossa, pitää leikata se pois". Kahden viikon päästä mies palasi, se toinenkin - tässä vaiheessa ainoa-kives oli aivan sininen. Ei muuta kuin taas poistoleikkaus. Potilas palasi kolmannen kerran, nyt oli jo itse siitin sininen. Vielä kerran poistava leikkaus, tilalle muoviputki. Potilas palasi vielä kerran, nyt oli se muoviputkikin sininen, muutahan siellä suunnalla ei ulokkeita enää ollutkaan.
Lääkäri yski vähän aikaa ja sanoi: "Ehkä minun olisi pitänyt kysyä jo tätä aivan ensimmäisen käynnin yhteydessä, mutta käytättekö sattumalta väriä päästäviä sinisiä farkkuja?"

Lisätty: 24.04.2009 - 21:31

Ahaa, huomasin vasta nyt, jälkikäteen, että kysyit onko oma Matti Nykäs- vitsisi hyvä. No, minä en pidä M. Nykäsen persoonan ympärille kehitetyistä "hauskoista vitseistä".
Tämä on vain tietystikin minun mielipiteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 16:58

Frederik meni Nykäsen ja Toni Halmeen kanssa ravintolaan , ja tilasi hyvän pihvin, tarjoilija kysyi entäs vihannekset, Frederik vastasi ne ottaa samaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 17:09

Oberstdorf in kisojen aikana Matin hotellihuoneen ovessa oli vähän horjuvalla käsialalla tekstattu lappu:

ÄLkää häitkö nykäsen Piiaa ..
Matti N

(Pia oli mukana ja lehtimiehet tuppasivat olemaan vähän tungettelevia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 17:11

Tuskin edes on vitsi. Nykänen on tunnetusti sanavalmis mies ja ei ainakaan jyväskylässä jonottele yhtään mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 17:25

Olisko vitsejä toisesta Matista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.04.2009 - 17:54

Kirurgi tokaisi kerran lapselleen hänen parhaimmasta saavutuksesta. Hän sanoi,Minä olin viemässä tuota muovipussia roskikseen ja yks vanha ukkos siinä pieras ja siinä hetkellä minä tiputin sen muovipussin ja satuin ottamaan pienen lasi pullon ja ottamaan sen pierun sinne pulloon. Sitten minä sain siitä pierusta aikaan Matti Vanhasen ja siitä sitten tuli mailman mestari. Eli jos opettaja kysyy koulussa että mistä Matti on tehty niin sano että pierusta.

Lähteet:
Pikkusen matkittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 17:59

- Äiti, onko tämä nyt aivan varmasti oikea tapa leipoa pullia?
- Turpa kiinni ja ryömi takaisin uuniin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 20:16

huono

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.04.2009 - 20:29

Matti perusti Rakennusliike Matti Nykänen Oy:n.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 20:52

Jos kysymyksesi on, oliko kertomasi 'vitsi' hyvä, niin vastaus on ei ollut,
koska se taitaa olla tosi juttu joka osoittaa vain huonoa käytöstä ja törkeilyä joihin aika usein tuoreet tai entiset 'julkimot' syylistyvät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:52

-Isä,missä on Madagaskar?
-Kysy äidiltä,hän se täällä siivoaa

:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 22:02

ihan huono oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 23:40

huono

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 00:51

Ääh. Julkimovitsit on tylsiä.
Itse pidän vitseistä, joita saa ajatella hetken ennen kun tajuaa.
Niitä on vähempi, ja usein niitä ei muista kuitenkaan sitten kun vitsin kertomisen aika olisi.
Tilannehuumori parasta:

Kaveri sanoi: Voi että tää viina tuntuu jäsenissä!
Toinen: Ai perheenjäsenissä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 10:20

oletan kans , että tuo matin meno kapakkiin on totta , ei siis mikään vitsi laisinkaan...onhan noita pikku pyrkyritä, jotka olettaa , että joka paikkaan pääsee menemällä ohi jonon vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 15:06

Tylsä vitsi