Elämäsi ihanin lahja? tai ihanin toive?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 17:15

Kyllä ne on ihanat omat lapset,ja lapsen-lapeset.
Kaikki sytynyt terveinä,se on minulle paras lahja elämässä..
Jos näen vielä sitä 4:jättä polvea on sitte lahjoja tarpeeksi..

Kysyjän kommentti

KIITOS VASTAUKSESTA. JA SUN VASTAUS ON KYLLÄ TOTTA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 16:26

Minulla oli syntymäpäivä keskiviikkona ja vanhin lastenlapsistani oli kuoroharjoituksissa Jyväskylässä. Illalla yhdeksän aikaan soi puhelin ja minun käskettiin kuunnella tarkkaan.

No, Ruamjai-kuorohan sieltä lauloi minulle. Olin aivan otettu ja pollea. Ruamjai-kuoro on Yleisradion valitsema vuoden nuorisokuoro.

19-vuotias nuori mies muistaa mumminsa syntymäpäivän vaikka kuorossa on sieviä opiskelijatyttöjä.
Kiitos, kiitos ihanasta muistamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 16:39

Onhan niitä hyviä lahjoja tullut saatua. Varmaan mieleenpainuvin konkreettisista lahjoista on kun sain 18v. lahjaksi ensimmäisen kännykkäni. Se oli Nokian 5110, joka oli silloin uusi ja hieno malli. Sen jälkeen on useasti tullut mietittyä, kuinka sitä aikaisemmin pärjäsi ilman kännykkää...
No, mutta lahjoista. Ehkä kuitenkin paras ja tärkein lahja nykyisin on, niin jouluna kuin syntymäpäivinäkin, että saa viettää sen läheistensä seurassa. Mukava yhdessä olo tekee juhlasta kuin juhlasta hienon, vaikkei muita lahjoja saisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 16:41

Ihania lahjoja olen saanut monestikin elämäni varrella, mutta aika hyvä lahja oli matka Keniaan, Mombasaan. Toiveenani tällä hetkellä olisi parisuhteen virallistaminen, mutta se jäänee vain haaveeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 16:43

Minä kun täytin 40 v sain soutulaitteen, kun 45 v sain stepperin, kun 50 v sain kuntopyörän mielenkiinnolla odotan 55 v. Toiveena on aina ollut maailmanympäri matka ja pääsen vain vappuna tivolissa maailman pyörään, että sillai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2009 - 16:43

Lahjoja en ole saanut, mutta ihania uutisia kylläkin. Ilmoitukset laosenlapsen tulosta ovat nostaneet rintani rottingille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 16:44

ei oo vaan yhtä ihanaa lahjaa.. kaikki on ihania

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 17:22

Edellä oleva vastaus on niin hyvä että vaikea on paremmaksi pistää.
<- tuo on minunkin paras lahja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 17:26

Esikoinen. Kuopus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 17:48

Toiveeni on kuolla onnellisena ja tietää, että lapsilla on kaikki hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 20:17

Muita on pakko peesailla, on se esikoisen syntymä ja odotus niin ihanaa aikaa ja lahjoista paras. Jos toiveiden puolelle mennään niin kyllä se olisi pysyvä asuinsija jossain lämpimässä maassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 20:37

Kyllä paras lahja on rakkauden lahja eli poikani syntymä,kun meinasi mennä kesken jo alkumetreillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 20:45

minullekkin ovat nuo lapset, kun molemmat olivat lääkkeiden varassa syntymäänsä asti ja vielä nuorimmainen jonka kanssa sain viettää ainut kertaisen joulun laitoksella.....tietenkin lapsenlapset ne ovat toiveeni täyttymys, eikä tuo rakas miehenikään häävälseineen jää parhaasta kastista...toive ois pysyä tässäkin kunnossa, kun nyt olen.....ja saada loppukin elämästä olla ja elää näin onnelisena...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:24

pieni lapsenlapsi tyttönen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 23:49

paljon on ihania ja muistettavia lahjoja tullut elämän varrella, ja on varmaan todella hankalaa sanoa, mikä olis ihanin!. mut mieleen painuvin on, monta monta vuotta sitten (18), kun kävimme hakemassa kotiin pienen pienen koiran pennun.(nyt jo edesmennyt), mutta muistoissa aina ja ikuisesti:).
toiveena olis..hmm.. kissanpentu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 01:52

terveys

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 15:07

Ihanin lahja oli matka kreikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 14:26

Olen saanut vain mieleisia lahjoja.