Minkä laisia tunteita herättää elinen uutinen lehdessä kun 8 vuotias pikkutyttö oli raiskattu ja tapettu?minusta se on ihan kamala

uutinen. Lehdissä oli kuvia kuinka äiti suri tätä menettyä pikkutyttöä. minulle kyyneleet tuli aivan silmiin. et miten ihmiset ovat tämöisiä hulluja. onko niillä enää edes järkeä lainkaan. suuri pitäs olla tuomio tälle tai tämöisille ihmisille jotka tämöstä tekevät. itselle heille sama tuomio.

Avainsanat: raiskaus ja tappo.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 15:19

Jos ei herättäisi inhoa ja vastenmielisyyttä, niin olisi syytä äkkiä tilata aika psykiatrilta. Vahinko vain, etteivät tällä tavoin sairaat yleensä itse ymmärrä olevansa TODELLA SAIRAITA tyyppejä. Jos ymmästäisivät, hakisivat apua.

Kysyjän kommentti

KIITOS VASTAUKSESTA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 11:53

Sanoin kuvaamattoman kamalaa,muuta ei voi sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 11:56

Kyllä nykyajan Suomessakin annetaan kaikenlaisten mielenvikaisten mellastaa. Pitäis saada laitoshoitoon, ennen kuin sattu tuollaisia tapauksia. Mutta minkäs teet? Aseet ja munat valtiolle kaikilta raiskaajilta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 11:56

Se on kamalaa, vuosia aikaa oli jossain lehdessä kuvia, pieni vauva ja mies teki sitä ja oli itse kuvannut vielä, minä itkin monta iltaa ja halusin sen kuvan häivyttää mielestäni, sellaisia kauheuksia lapsille tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2009 - 12:00

Nuo ovat aina asioita jotka satuttavat sisintä. Näitä meilläkin saa pelätä joka päivä, kun yhteiskunnalla ei ole resusseja hoitaa näitä "latvalahoja". Ja kuten olemme monesti lukeneet, niin heistähin niitä suurempia uhreja tehdään. Kun ressukoita on kannettu pienenä muovipussissa kannikkoisessa metsässä ja unohdettu nostaa kannon kohdalla kassia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.04.2009 - 12:17

Tekijä sähkötolppaan kiinni käsistä paksulla nippusiteellä. Sitten raiskaajalle saisi tehdä jokainen
mitä huvittaa. Vaikka kusta päälle ym, ja kuolkoon tekijä lopulta pylvään juurelle ja mädäntyköön
siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 12:37

tuollaiset tyypit pitää laittaa tavarat pusertimeen , hitaastii ja kivuliaasti..myös vois nauhottaa koko tapahtuman ja näyttää koko kansalle, sekä tolasel pipiäälle ainakin 5 min.välein...ei tuntis ainakaan vähään aikaan mitään himoa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.04.2009 - 13:00

Kaikilta tuollaisilta hulluilta vehkeet pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 13:08

Tämä on valitettava ilmiö tänä päivänä ja niitä saamme lukea aivan liian paljon.
Kyllä pitäisi olla jotain järkeä ihmisillä, mutta ei!
Ei muuta kuin kaikki tuollaiset yhteen nippuun ja eristykseen, niin siellä voivat keskenään törppöillä tahtonsa mukaan, mutta lapset ja naiset pitää jättää rauhaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 13:09

Ikävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 13:19

tosi kamalaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 13:21

Minun mielestäni kaikki raiskaajat pitäisi "tehdä eunukeiksi". Ihan ensimmäisen kerran jälkeen. Sehän on niin monesta tuutista jo kuultu, että se on elinikäinen sairaus, siitä ei eroon millään hoidoilla pääse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.04.2009 - 15:24

No, tietenkin kauheita tunteitahan tuollainen herättää.
silitkin surettaa että monet ihmiset kauhistuvat hirveästi jutuista jotka päätyvät lööppeihin vaikka pitäisi myös miettiä yleisessä tiedossa olevia asioita jotka eivät yllä lööppeihin.ihmisten oloista jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 15:35

Vehkeet pois kertakaikkiaan tuommoisilta hulluilta!Samaa mieltä Anonyymin kanssa..
Alkaa niin kauheasti ahdistamaan kun näitä juttuja lukee...:`(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 16:50

Linnaan ja ei eristykseen.Kyllä siellä kompastuu saippuaan monesti ennenkuin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 19:23

Se on niin käsittämämömän hirveää,ettei sitä edes todeksi tahtoisi uskoa.
Teko väline irti,ja näytille torille.Haavan voisi poltaa raudalla tukkoon ja tekiä linnaan jalkapuun kautta.
Joko vähenisi moiset touhut.
Sama lääke kaikille raiskaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 20:31

Olen todella pahoillani pikkutytön mielenterveydestä ja kehityksestä. Pystytäänkö häntä auttamaan niin, ettei hänestä kasva katkeraa aikuista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:20

en voi edes ajatella asiaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 01:42

Loppuiäksi linnaan, etteivät pääse koskaan tekemään vastaavaa. Kammottavaa.