Miten verottaja muisti Napsulaisia?Tuliko palautuksia vai joudutko maksamaan mätkyjä?

Itse huomasin verotuksessani virheen ja lähetin sen korjattavaksi.Se on sama juttu joka vuosi.Aina sieltä löytyy virheitä.Kannattaa olla tarkkana sen verolipun kanssa.Verottaja ryövää jo nyt tilipussista ison lohkon,enempää en anna.

Avainsanat: varonpalautukset veromätkyt verottajan virheet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 11:33

Palautuksia saimme ja lisää tulee kun palautamme veroehdotuksen, isot kulut minulla sairaudesta yli 10 % tuloistani sekä mieheni laittaa kotitalousvähenyksen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 11:34

Muutaman kymmenen euron palautus tuli,mikä on ihan normaalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 11:38

Parisen sataa tuli palautuksia.Sillä laittaa joulua jo kummasti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 11:39

Pari sataa palautusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 11:46

en tajua mitenpaljon veroja pitäis maksaa , että ne riitäis tuolle karhulle....mätkyi melkein 100e...ja harmittaa , niin turkaleesti...muutenkin pienet tulot..., noh eipäs auta kuin nostaa % verottajalle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2009 - 11:46

Minä lainasin joka kuukausi verottajalle pienen summan ylimääräistä, joten se nyt sitten maksaa korkojen kera takaisin. Tällä kertaa tämä yhteispeli toimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 11:48

maksamaan joudun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 12:04

Juu muisti ja oikein huolella muistikin. Mätkyjä 2 500 €.

Lähteet:
Verohallinto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 12:17

90 näky olevan lainassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 12:20

Verottaja pitää vielä hullua jännityksessä eli ei ole kuulunut verotietoja. Tulevatkin vasta joskus lokakuussa kun itselläni oli viime vuonna hiukan yritystoimintaa palkkatyön lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.04.2009 - 12:55

Palautusta tuli. Kun keksis vielä sille käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 13:11

Maksan aina ennakkoon enemmän ja nyt kun lisään vähennyksiä, niin vielä enemmän palautuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 14:22

palautusta 6 € 69 c ,
sijoitusvaikeuksia tulee niiden kanssa ensi jouluna

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.04.2009 - 15:25

Miulle tuli palautusta 250 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 16:17

en muista olenko saanut vielä tämän vuoden puolella postia missä olis palautus summa. jos pitä tämän vuoden summa sanoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 16:59

Hei Kissanainen, jos et oikeesti keksi käyttöä veronpalautuksilles, voit lähettää ne mun tilille, mulla kyllä ois käyttöä ylimääräselle rahalle... ;) No ei sentään, sain itsekin takaisin noin 400€. Sillä saa jo ainakin joululahjat ihan hyvin hankittua, ja ehkä jotain muutakin kivaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 18:10

mätkyjä, mätkyjä, enemmän mätkyjä.... täytyypi ens kerral nostaa prossaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 19:06

20 euroa tuli palautusta ja lisää on tulossa kotitalousvähennysten takia...

olenko outo, mutta en pidä veroja ryöväyksenä....maksan veroni mielelläni ja saan vastiketta rahoilleni monellakin tapaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 19:18

Palautusta tulee,yritin muutta veroprosettiani ajoissa,ei onnistunut.Mies joutui korjailemaan omaansa,kun työmatka kulut puutuivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 19:35

Palautusta tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 20:34

Iloitsen palautuksesta ensimmäistä kertaa moneen vuoteen. Vaan onpahan tuokin raha vielä valtiolla korottomana lainana ihan liian pitkään. Miksei niitä velvoiteta maksamaan heti takaisin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:07

Ei tullut palautusta eikä mäkyjäkään.. Ensimmäinen kerta tällee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 22:01

Joudun maksamaan nelkyt euroo, mies saa satasen takasin. Kumma juttu, sillä laitoin molempien veroilmoitukseen maininnan, että "mahdollisen ennakonpalautuksen saa käyttää puolison hyväksi".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 23:55

ei oo vielä tullu ilmoitusta, mutta tiiän, et maksamaan joudun..se on sit ylläri, minkä verran.. viime vuonna maksua 1000euroa..samaa lukemaa varmasti tänäkin vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 14:15

mätkyjä tuli 35€, mutta kun tuossa matkat ja ateriakorvaukset lisäilee paperiin, niin eiköhän sieltä takaisin päin ole tulossa ihan kivastikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 10:26

Palautusta tulee 246 ekeä, ihan mukava summa laittaa matkakassaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 01:09

Noin pari sataa palautusta tulee.