Mitä tarkoittaa "pissismi"?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 10:42

12-18 vuotias teini (tämä ikähaarukka on toki hyvin epätarkka, sillä koko ajan syntyy yhä nuoreimpia sekä vanhempia pissiksiä)

sanasta pissis tuli aikasemmin useimmiten mieleen tyttö, mutta nykyään pissis voi yhtä hyvin olla poika. pissis on yleensä kännissä, mutta myös selvin päin hyvin äänekäs ja käyttää mahdollisimman paljon kirosanoja. pissikset myös itkee usein (kts. itkuraivarit) ja kiroaa x-poika/tyttöystävää ja kuinka paska kyseinen henkilö on.

pissis-tyttö meikkaa ennen joka ikistä tapahtumaa, ja meikkiä on aina vähintään 3 kertaa enemmän kuin tarpeellista. pukeutuminen on mahdollisimman lutkamaista, viimeisin huuto on legginsit ja yöpaitamainen mekko.

pissis-poika pukeutuu hm-vaatteisiin, kaulus on aina taitettu ylös, farkut on tiukat mutta niitä pitää kuitenkin roikottaa vähän, ja lahkeet ovat aina sukkiin tungettu. pissis-poika on hyvin suojeleva hiuksiaan kohtaan, hän käyttää yleensä pipoa säällä kuin säällä mutta pipo on aina sijoitettu päässä niin että lippatukka otsassa pääsee kurkkimaan ulos.

pissikset halaavat liian usein.

sanoja jotka pissikset käyttävät on mm. ihq, lol, angsti, v*ttu, horo, dokaa, jne.
Aattelin että mikä ihmeen sirkus oli kulman takana mutta se olikin vain kolmen hengen pissislauma.

-ylläolevan mukaisesti "pissismi" on aatesuuntaus tai tapa elää ehkä.

Lähteet:
www.urbaanisanakirja.com/wor.../pissis/3/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 10:31

se on nuorten tyttöjen jonkinmoinen aate....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 10:38

Se on nyt muotia olla nuori ja pissis, ennen sanottiin täällä päin ritsap..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 10:39

Nuorten tyttöjen harrastama tapa eli esitetään tyhmempää kuin itse asissa ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 10:41

muutamia ilmenemistapajoa:

pissikset halaavat liian usein.

sanoja jotka pissikset käyttävät on mm. ihq, lol, angsti, v*ttu, horo, dokaa, jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 13:17

ei laajaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.04.2009 - 15:28

Teini joka käyttäytyy erittäin typerästi.Ja pitää itseään vielä jotenkin hauskana ja kovana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 19:11

Esitystä,diivailua,blodideilua,kiroilua vastakohta tiedostavalle nuorisolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:16

hmm.. pissi on suomeksi jonkilainen pikku typerys.. diiva tms, keimaileva pikkuneiti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 02:09

Laumaeläin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 02:11

Mitä enemmän kulkee pääkaupunkiseudulla tai kauppakeskuksissa, sitä useimmin voi törmätä pissikseen. Jokuinen vuosi sitten kauppoihin ilmestyi Pissismin vaaleanpunainen kirja. Kirjassa on erilaisia ohjeita miten pissiksen tulisi käyttäytyä. Eli tärkeitä asioita kuten esim. ulkonäkö, puhekieli, tavat ja asenne. Kuunnellessani näitä ns.'lissuja' v....-sanaa käytetään todella paljon, myös saatana ja helvetti kuuluvat heidän sanavarastoonsa. Myös vähän aikaa sitten ilmestyi biisi Pissikset, joka menee vähän tähän suuntaan: 'me ollaan pissiksii hei kai sen nyt huomaa teinisiskoksi.... Suurimmaksi osaksi pissikset ovat tavallisia 15-vuotiaita peruskoulunsa lopettavia nuoria.

Lähteet:
Lehdissä vahingossa törmännyt artikkeliin. Huh huh!