Onko teille tullut teksti että FIREFOX kaatui jostain syystä..? Ja kaiki sivut hävissi hetkeksi...

näin kävi juuri minulle äsken...mutta aloitin alusta ja pääsin nettiin, joten nyt kaiki hyvin, mutta kylä säikähdin ihan hirveesti...

Lisätty: 24.04.2009 - 10:37

hyvä ettei sitten mitään ihmeellisempää, joo siivoja on tällekkin koneelle tulossa....

Avainsanat: firevox kaatui sivut hävis

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 10:35

Kyllä se muutanan kerran on kaatunut kuvailemallasi tavalla. Oli useampi Firefox ikkuna auki. Uudelleen käynnistyksen jälkeen toimi taas ja kysyi jotenkin näin, että palataanko vanhaan vai avataanko uusi. Näin pääsin takaisin entiseen näkymään. Asiantuntija siivosi koneeni tällä viikolla poistaen kaikki turhat "tähteet" ja kävi koko rakkineen läpi. Käynnistys nopeutui ja kone vilkastui. Oli sinne ujuttautunut jotain epämääräistäkin. Johtuen varmaankin langattoman laajakaistan käytöstä. Ei ole sen jälkeen ilmennyt ongelmia toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 11:01

Minä taas pääsin sen kautta pankkiin,kun explorel ei vastannut,se on minun vaki selain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 11:06

10:12 aikoihin en saanut fairfox,ia auki.mutta google chrome kyllä toimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 11:07

Kyllä on käynyt niin.uudellen kun käynnisti niin sit taas pelasi normaalisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 11:44

ei mulle ainakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.04.2009 - 12:19

Ei ole sellaista vielä tapahtunut. Mutta muissa ongelmissa aina suljen koneen, ja avaan uudestaan. On pelannut hyvin sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.04.2009 - 15:29

Joskus on tullut,syytä en tiedä. Uudelleenkäynnistäminen auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 20:33

Firefoxista on viime aikoina tullut vähän jumiutuva ja kaatuileva, saa nähdä jatkossa ? lisäksi se käynnistyy nykyään ihmeen hitaasti, ilmeisesti tämäkin ohjelma on paisunut turhan laajaksi. Jopa IE taitaa nyt toimia nopeammin ja varmemmin, käytän sitä aina välillä ihan vertailun vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 00:48

IE ja Firefox rinnakkain käytössä, ongelmia silloin tällöin IE:n kanssa Firefox kupsahtanut ainoastaan kerra tänä vuonna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 01:19

Minä en saa sivupalkkia pois Firefoxistani sitten millään. Hiljattain taisi olla Firefoxin automaattinen päivitys. Luulin, että nyt saan kirjanmerkkipalkin vasemmalta pois. Vaan en saanutkaan.

Muutoin selaimeni on toiminut hyvin vuosikausia, mutta mitähän tuo tulikettu nyt viekastelee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 03:06

Näkyy jostain syystä netissä olevan yllättävän paljon virheilmoituksia kaatuilusta ja tietokoneen muistin kaappaamisesta itselleen? Firefox on luotettavan, viruksista vapaan, nopean ja "kevyen selaimmen" maineessa. Googlen haulla: "firefox kaatuu koko ajan" tulee virheilmoituksista tarkempaa tietoa. Jos ei ole viruksia koneessa, palomuuri, virustentorjunta ja päivitykset ajan tasalla teknisiä ongelmia ei pitäisi ilmetä.

Muuten tässä yhteydessä voin mainita, että minun kaverillani oli ongelmia virusten kanssa ja sen kyllä huomasi tietokoneen käytäytymisestä: hidasteli, tökki ja lataili vähän mitä sattuu. Hän oli asentanut netistä PC Toolsin sivuilta, Spyware Doctor nimisen haittaohjelmien havaisemis-ja poistoohjelman. Asennuksen jälkeen kone vasta hulluksi muuttui. Ohjelma löysi haulla 145 haittatiedostoa ja 11 haittaohjelmaa koneesta mm. Dialereita...soittavat ohjelman mukaan käyttäjänsä konella kalliisiin palvelunumeroihin...yms. muuta herjaa. ohjelma ei voinut sietää, että se sammutetaan, saati sitten poistetaan kokonaan. Kävin puhdistamassa ja poistamassa ohjelman kokonaan pois koneelta. Lopulta kaikki onnistui tappelun jälkeen ja uudellen käynnistyksessä puhdaskone ilmoitti, että se oli toipunut vakavasta käyttöjärjestelmän kaatumisesta. Puolipäivää meni, mutta nyt kone on normaali käytökseltään ja sivut latautuvat nopeasti. Siis miettikää kaksi kertaa mitä asennatte konellellenne. Ohjelma on toteutettu hyvin tyylikkäästi ja muistuttaa olemukseltaan Windowsin omia päivitys -ja latausohjelmia lähes täydellisesti.