Vauvanravistelupeli? Joko kuulitte sellaisesta kauhistuksesta? Se poistettiin jo nettimarkkinoilta, mistä oli kysymys?

Avainsanat: kännykkä lataus ulkomaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 09:02

Applen pelejä ja hyötyohjelmia myyvästä App Storesta on jouduttu poistamaan Baby Shaker -niminen peli sen aiheuttaman kuohunnan vuoksi. Pelin selitystekstissä kuvaillaan julkisilla paikoilla itkevien vauvojen ärsyttävyyttä ja sivullisten ihmisten keskittymisen häiritsemistä. Baby Shaker tuo itkevät vauvat iPhonen ja iPod Touchin ruuduille, eivätkä muksut hiljene kuin pelikonetta raivokkaasti ravistelemalla.

www.v2.fi/uutiset/pelit/7749...aa-aiteja/

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 08:30

kylläpä on kauhea peli, eikai tuollaista nyt ketään vaan olis ostanut....en kylläkään ymmärrä, miksi vauvaa pitää ravistella ja tuottaa kipua...no mä aikas yksinkertainen immeinnen, joka ei pysy ajan kärryllä eikä ymmärä näitä nykyaja asioita laisinkas...toivon vain , ettei niitä pienokaisia ainakaan elävässä elämässä ravisteltaisiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 08:42

Näin otsikon ja kuvan pelistä,en tiedä mistä mielipuolisesta on kysymys,kauhistuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 08:57

tässä linkki uutisesta.www.iltalehti.fi/digi/200904...7_du.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 08:59

www.youtube.com/watch?v=aLOCDrmlQwQ
Tässä linkki juttuun, missä myös näkyy miten sitä pelataan ja haastatteluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 09:03

Olipa kauhea peli, hyvä että poistivat myynnistä. Siinä on taas esimerkki, että ei mitään väliä kunhan rahaa vaan kassaan kilisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2009 - 09:47

Järkyttävää suorastaan. Se Applen nettikaupan vastaava pitäisi laittaa syytteeseen tuollaisen kauputtelusta. Mikä on tehnyt ihmistä tuollaisia tunteettomia hirviöitä, että edes suunnittelevat tuollaisia kauhistuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 10:45

Outo peli, mutta onhan niitä vastaavia ollut aikaisemminkin ja varmaan joka viikko poistetaan jotain hulluja pelejä hyllyltä. Nykyään on tosi helppo laittaa yleiseen jakeluun itse tehtyjä "pelejä" joissa ei juuri älyä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 11:47

Kerrassaan mauton ja ällöttävä peli jo pelkän nimen perusteella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.04.2009 - 15:31

Hyhh noita pelejä. Kukakohan idiootti nuokin keksii