Mikä/missä olis hyvä halpa laivamatka eurooppaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2008 - 04:14

Jos haluaa halpaa laivakyytiä, niin joillakin rahtialuksilla pääsee kyllä. Kaverini on kerran mennyt ja ei hän valittanut, että se siitä hyvyydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2008 - 22:44

rahtialukset tosiaan on yksi varteenotettava vaihtoehto, riippuu vähän siitä haluaako auton mukaan ja millaisella porukalla ollaan liikenteessä.

Allaolevasta linkistä löydät Finnlinesin hinnaston, aikataulut ja huomaa myös tarjoukset jotka ovat voimassa 15.6.2008 asti (-50%, ilmainen hotelliyö Saksassa jne.)

muutakin liikennettä löytyy

Lisätty: 22.05.2008 - 22:48

www.ferrycenter.fi/index.php...news_id=74

Lähteet:
www.ferrycenter.fi/index.php?423

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2008 - 14:29

rahtilaivalla saksaan, löytyy monia vaihtoehtoja ja yhtiöitä.