Mihin ylinopeussakoista saadut rahat menevät? Saldo on valtiolle varmasti tuhansia tai kymmeniätuhansia per päivä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 08:34

Valtiolla on semmonen seteli silppuri,sinne tarvitaan setelirahaa ,että tälle koneelle riittäisi töitä.Sinne tulee ylinopeus sakko rahaa jopa 200 tuhatta päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 08:31

kyllä ne valtiolle menee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.04.2009 - 08:45

No ihan varmaan on. Minäkin sain 8666 € ylinopeudesta tyhjällä sulalla tiellä ajoin 108 km/h 80 km/h aluella.
Sinne ne menee valtiolle josta ne sitten jaetaan pakolaisten kännykkäostoksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 08:50

Sinne valtion satunnaisten (ei satumaisten) tulojen tilille, josta varoja siirretään milloin mihinkin tarkoitukseen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 09:05

Ei niillä ole korvamerkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2009 - 09:38

Valtiohan pitää alaisistaan erittäin hyvää huolta kaiken sen koulutuksen ja käännyttämisen jälkeen, joten pitäähän heitä aina silloin tällöin palkita ja voidella joten sinne virkistyskassaanhan ne menee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 10:46

Toivottavasti uusien poliisivirkojen täyttämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 13:21

Kyllä valtio tarvitsee, sakkotasoa voisi nostaa.