Kertokaahan minulle mikä on elämän tarkoitus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 22:09

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/2983

linkistä löytyy aikaisempia vastauksia samaan kysymykseen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 22:14

Näen meille annetun elämän tehtävänä. Yritän tehdä jokaisesta päivästä parhaan mahdollisen niillä edellytyksillä mitä minulla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 22:15

olla onnellinen ja tehdä toiset onnellisiksi.. elää hyvä elämä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 22:22

Mitä oikein pitäisi tehdä elämänsä aikana, että se olisi mielekästä?
Toisinaan uskovillakaan ei asia ole niin itsestään selvä. Vaikka asiat muuten näyttäisi olevan kunnossa, masennus ja loppuun palaminen voi yllättää. Sitten elämän tarkoitus tuntuu hyvin epäselvältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 22:25

Tuohon on helppo vastata. Elämän tarkoitus on välttää tekemästä ketään onnettomaksi, sinä itse mukaan lukien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 22:30

oiskohan syödä ja nukkua!

Lähteet:
syö, nuku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 22:35

lisääntyä ja täyttää maa.. sanotaan Raamatussa. Lisäisin saman kirjan ajatuksin, että myös " rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistäsi kuin itseäsi"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 22:44

Tärkein tarkoitus on omien geenejen siirtäminen tuleville sukupolville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 22:52

eteenpäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 22:59

Lisääntyä ja täyttää maa.

Lisätty: 23.04.2009 - 23:00

Sorry, huomasin just, että arnika vastannut samalla tavalla. Ei ollut tarkoitus peesata. Tämän vastauksen voisi ylläpito vaikka poistaa, vaikka olikin tahatonta minulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 23:11

Tokkopa juuri mitään tarkoitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 23:16

Elää päivä kerrallaan. Ota oma tavoite elämällesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 23:39

Elämä on kallisarvoinen lahja:) ja meidän täytyy avata ja käyttä tämä kallis lahja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 00:12

Eppu Normaalin sanoin;
murheen karkoitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.04.2009 - 00:23

Elää niin onnellisesti ja hyvin kuin vain on itselleen mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 00:43

suvun jatkaminen,minulle riittää lasten alulle pano

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 03:48

Olla onnelinen, vaikka monet kyllä eivät ole :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 06:46

Auttaa muita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 07:51

perhe, siis jatkuvuus, onni ja kiitos , että saan tämän kaiken ihannan elää ja nauttia..luojan luomasta kauneudesta...kaiken kaikiaan elää hyvää elämää....sellaista jossa itse viihdyt ja olet tyytyväinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 08:05

Nauttia jokaisesta elämänsä päivästä eläen rauhassa itsensä ja läheistensä kanssa: näin yli viisikymppisenä. Elämän tarkoitus sitä ennen perheen perustaminen, työ ja kasvatustehtävä. Antaa ja saada rakkautta niin, että sen voima ja seuraukset kantavat sinua läpi elämän.

Lähteet:
oma elämä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 08:36

Carpe diem, quam minimum credula postero!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 11:17

Kasvaa ja kehittyä henkisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 11:20

Olla onnellinen,perustaa perhe. nauttia jokaisesta päivästä niinkuin se olis viimeinen. mutta vaikka ei sitä voi aina toteuttaa. aina vaan ei voi olla iloinen,vaikka yrittäs olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.05.2009 - 21:24

Elämän tarkoitus on elää elämä. Hyvä elämä. Niinkuin mahtava laulaja/lauluntekijä Herra Ylppö on sen kiteyttänyt. 'Anna mä opetan sulle elämän tarkoituksen. Se on elää elämä, vain elää elämä.'