Mitä Suomen puulle tehdään muutaman vuoden päästä? Joutaako kaikki puu polttopuuksi,kun paperitehtaat lähtee täältä?

Sääli niitä ketkä omistavat nyt metsää.

Avainsanat: päivän uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 23:17

Tehdäänkö huvilatkin tulevaisuudessa tiilestä?
Kun öljyn hinta kipuaa taas siihen missä se jo kävi, niin polttopuu on arvossaan.
Ei ole kauan siitä, kun valitettiin, että avohakkuut ovat hirvittävän rumia.
Suomalaiset hirsitalot ovat osoittautuneet erittäin kestäviksi maanjäristyksiä vastaan.
Monella hirsitalovalmistajalla vienti on hyvin merkittävää ja toivottavasti kehitetään yhä enemmän pitkälle jalostettuja vientitavaroita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 22:14

no kasvatetaan hetki niitä aarniometsiä, mutta veikkaisin kyllä että noutaja tulee ennen pitkää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 22:29

siinäpä pulma, puulla ei ole enää mitään arvoa, suomen "vihreä kulta", harmillista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 22:58

Puulla on aina arvonsa. Ei hätää sanoi katainen fantastisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 23:23

Suomen puunmenekki teollisuuteen on ollut aina keikkuvaa. Välillä sitä ei mene ja välillä on jopa pulaa, joten en olisi huolissani. Antaa vaan puiden kasvaa ja paksuuntua, saadaanpahan niistä sitten parempi hinta kun sen aika on. Kyllä metsänomistajat aina keksivät käyttötarkoitusta puulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 00:58

kyllä suomen puu kaupaksi menee,jos on haluja omistajilla myydä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 10:18

No "Viherpiipertäjät" ovat nyt saavuttamassa tavoitteensa, eli kaikenlaisen ihmisiä työllistävän teollisuuden karkoittamisen Suomesta !
Toivottavasti äänestäjät muistaisivat tämän tulevissakin vaaleissa ?