Hei, onx mun kavereita täällä?

He ovat yleensä kaikkialla.

Avainsanat: kaveri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 18:16

Vaikee sanoo, en kylläkään tunnista kuvasta, vaik Helsingis asunkii:) Uskoisin, et löytyy täältäkin jo valmiiks tuttui kavereita sulle, mut napsulaiset on kaikki 'tuttui' toisilleen:D

P.s. tervetuloa myös sulle Napsuun ja koitahan viihtyä kuin myö muutkii...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 18:59

En tunnista sinua, mutta jos täällä Napsussa viihdyt, niin äkkiä sitä kavereiksi tullaan. Täällä on kaikilla paljon kavereita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 19:10

Jos on, niin aika ujoja sitten, kun eivät vapaaehtoisesti ilmottaudu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 19:12

En tunne sinua,mutta Napsusta saat niitä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 19:57

Kuka sä holo oikein olet? Kaveripiirissa ei taida olla yhtään holoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 20:12

en tunne sua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 21:23

Holopmat kuka olikeen olet en kyllä tunne sinua. en ole tavannut täällä aikaisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 21:24

Kyllä varmaan saat kavereita,kun laitat kaveeri-pyyntöjä. Täältä löytyy sinlle kavereita. Rohkeasti pyyntöjä,niin äkkiä on kaveri-porukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 21:43

Tulit oikeeseen paikkaan kysymään. Täällä on sulla tuhansia kavereita ja lisää tulee minkä sisälle mahtuu! Tervetuloa! Astu peremmälle!

Lisätty: 23.04.2009 - 21:47

Ei mutta sehän on itse Holopaisen Matti, terve! En meinannut heti tuntea sinua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 22:20

puolentusinaa holopaista tunnen, mutta sinä kyllä olet ihan uusi tuttavuus (muistaakseni),
ei muuta kuin terve tuloa joukkoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 22:25

kyllä kyllä, kaikki napsulaiset ovat kavereita keskenään, tervetuloa vaan joukkoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 23:38

Täält niitä kavereita saa. Taisit liittyä napsuun joku aika sitten, hoksasin uusien napsulaisten esittelyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 08:05

ainakin yksi on nyt sinula tuttu onttopohjaoy.., tervetuloa napsuun minunkin puolestani ja napsu kamuja saat ihan varmasti... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.04.2009 - 08:26

ihan hyvin voi olla kyllähän faceboogistaki löytyy niit

Lähteet:
faseboogista ainaki löytyy