Miksi monessa kappalessa pink on aina näyttämässä rintojaan?

Joissain se aina on alasti tai ilman paitaa muuten hyvii kappaleita ja täytyy suoraan sanoa että osat kyllä on aika ilkeitä kun se yhessä kappalessa hakkaa yhtä miestä verille. Vaikka se on kyllä mun suosikki.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 22:09

Ihmisen on usein erittäin vaikeaa olla samaistumatta kehoonsa. Yhteiskunnassamme ihmisiä arvotetaan aina vain kovemmalla kädellä sen mukaan miltä he näyttävät. Kauniista tulee mielenkiintoinen ja komeasta älykäs. Miten tämä kaikki sitten vaikuttaa naisten suhteeseen omiin rintoihinsa, on oma kysymyksensä.

Monet naiset ovat tyytymättömiä omiin rintoihinsa. Median näyttämä, ihannoitu naiskuva antaa kovin ristiriitaista tietoa siitä millaiset rinnat ovat kauneimmat. Toisaalta näytetään silikonitissejä, toisaalta kannustetaan androgyyniyteen, heroine chickmaisyyteen.

Nainen, jolla on hyvä itsetunto, oppii suhteuttamaan näiden annettujen mallien merkityksen oman kehonsa hyviin ja huonoihin puoliin. Pienet rinnat eivät tee sinusta rumaa, etkä suuremmilla rinnoilla olisi sen kauniimpi. Itsetuntoa voit rakentaa mielikuvaharjoituksilla sekä yksinkertaisesti elämällä elämääsi turhan peiliin tuijottelun sijaan.

Arkikielessä kompleksiksi mielletään lähes mikä tahansa tyytymättömyyttä herättävä asia. Ajatuksen suunta on tietenkin oikea, kyseessä on negatiivinen tunnereaktio, mutta sanakirja määrittelee termin näin: (psykol.)

"patouma, voimakkaasti tunnepitoinen, tietoisuudesta torjuttu mielleyhtymä, jolla on (usein estoja aiheuttava) vaikutus käyttäytymiseen esim. alemmuuskompleksi".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 16:43

Musavideot on tylsiä, tollaset rintojennäyttelyjutut on köyhää toteutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 18:37

Ei haittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 19:21

Aika monta kertaa eikä oo suosikkini,mutta jotkut kappaleet ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.04.2009 - 19:24

Tekpyhää häneltä. Valittamassa jatkuvasti joistain julkimoista jotka kekkuloivat puolalasti videoissaan, ja mitä hän itse tekee? täysin samaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 20:01

Kun ei musiikki tunnu iskevän niin käytetään kaikki mahdolliset keinot. Tosin hänen kohdallaan kannattaisi kokeilla jotain muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 01:08

taitaa manageri sanoa paljonko vaatteita käyttää,tuskin on itsellä sanavaltaa asiassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 03:10

tuntematta kyseistä taiteilijaa ja asiaa yhtään, haiskahtaa pahasti rahastukselta. arvostaako taiteilija lainkaan sitä mitä hän antaa yleisölleen musiikillisesti. rintojen näyttäminen kuuluu mielestäni eri genreen tyystin.