huomenna lähden Hurtigeutenille. Bergen-Kirkeness. Hyviä menovinkkejä matkan varrelta? Muilla kokemuksia matkasta? Mitä maksoi?

Geiranger vuono-retki on jo varattu.

Avainsanat: geiranger norja hurtigruten vuono retki bergen kirkeness matka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 12:57

Katso esim:
vaihtoehtoja, hintoja, ym.
www.kalevatravel.fi/matkapak...ruten_6pv/
Kotisivu
www.hurtigruten.no/Norge/

Lisätty: 23.04.2009 - 14:22

Norjanfanille ehkä turha kertoa, mutta muille ? www.norja.fi/travel/
Geirangerin laiturissa seisoo yleensä pieni lentokone (vesitaso), jolla pääsee tekemään kierroksen seudun yläpuolella. Hintatietoja ym. en löytänyt.
Olet varmaan jo tutustunut Retkisivuihin:
www.hurtigruten.no/Norge/Rei...Utflukter/
jossa vaikka retket 16.04-31.05 Geiranger Fjordsenter, Ørnesvingen, Ålesund 4 timer 30 minutter Kr 595
kesällä 01.06-15.09 Ørneveien, Trollstigen, Molde 7 timer 30 minutter Kr 980

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 12:09

Kokemuksia ei ole muita, kuin mitä TV-sarjassa näytettiin. Sehän olikin pitkä sarja hurtigrutenin matkoista. Ja kalliskin kuuluu olevan, mutta joka tapauksessa sinulle oikein hauskaa ja mukavaa matkaa. Nauti maisemista. Ovat upeat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 14:48

Norjan vuonot ovat mahtavaa nähtävää ja jättiravut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 15:26

Olen matkustanut Hurtigruten'illa v.2005 ja 2007, hintoja en enää muista. Toisen laivan nimi oli "Trollfjorden", toista en muista. Hyvä ruoka molemmilla laivoilla, hytit ehkä vähän isompia kuin tyypillisesti Siljalla tai Vikingillä.
Hyvää matkaa / Trivelig reise!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.04.2009 - 20:43

Minä toivotan vain oikein mukavaa ja mahtavaa matkaa.