Miten saan mustapäät pois?

Minulla on runsaasti mustapäitä. Murros ikä on jo takana ja nyt haluaisin päästä näistä eroon. Minulla on nenässä, leussa, poskissa ja kulmakarvojen välissä. Eli t-aluella. Ihohukoseni on hyvin laajat myös että esim kun otta valokuvi läheltä ihohuokoseni näkyvät.

Avainsanat: mustapää ihohuokonen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 21:36

Tilaa aika kosmetologille, hän poistaa mustapäät hellävaraisesti.
Jotkut yrittävät niitä itse poistaa, mutta kasvojen alue on niin arka ja herkkä, että toimenpide on hyvin kiusallista vaikka kuinka höyryttäisi ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 21:38

niitä on jokasella.. ei niitä saa mitenkään kokonaan pois.. pese naamasi kaksi kertaa päivässä käytä jotain hyvää puhdistusainetta ja kosteusvoidetta ja voisit ehkä käydä kosmetologilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.04.2009 - 21:40

Jos niitä on todella paljon ja häiritsevät, niin minäkin suosittelisin tuota kosmetologia. Hän antaa sitten sinulle joko neuvoja tai poistaa ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:51

gosmetologille vain ensin ja sieltä saat hyvät ohjeet sekä rasvat, mutta älä ainakaan puristele niitä paljain sormin, koska sormissa on bakteereja , jotka sitten menevät ihosii sihen puristellun mustapään kohtaan ja tulehduttaa sen siten...kun siitä on iho rikki...puristelemisen jäljiltä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 22:10

kosmetologilla on konstit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 22:16

Satsaa rahat ensimmäiseen käyntiin kosmetologilla ja hoida sen jälkeen ihoasti ohjeitten mukaan.

Ihon kuntoon vaikuttaa myös ruokavalio ja veden juominen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 23:48

Kosmetologi poista ja ikä loput

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 00:13

Mitä ne on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 09:58

Hyvä ihon puhdistus ihonpuhdistus aineella aamuin illoin. tai sit käynti kosmetologilla poistais ne loput mustapäät ihostasi. itse olen kyllä puristanut ne pois.