Olisiko Timppa seksikkäämmän näköinen jos käyttäisi huulipunaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 00:14

Noin seksikästä ja komeata miestä saa sitten oikein hakemalla hakea. Muista Timppa, että kylän naiset meneettävät täällä kyllä järkensä ja hyppäävät epätoivoissaan vaikka kaivoon, jos sinä alat muuttamaan hurmaavaa sarmikasta hymyäsi, jollain huulipunilla. Muuten nyt kun kesä alkaa pikkuhiljaa ja aurinko paistaa niin laita ne sun polaroitlasit päähän, sitten oot jo parempi kuin toi marlon brando.

Lähteet:
Tämä viesti sinulle on kirjoitettu kylän tyttöjen puolesta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 21:19

no ihan varmasti ois...ainakin noissa kuvan huulissa vois ollakin hyvän näköiset..;) oma mieli kuva...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:20

Of course, my horse!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:21

Kyllä hän nytkin on seksikkään näköinen, mutta miten on sinun laitasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:23

Huulipuna pukee ketätahansa,koeta vaikka itsekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:25

seksikkyyskin on katsojan silmässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:26

Se ei nyt ihka passais (huulipuna), mut kun katoin profiilii, niin kulmakarvoja ja silmäripisä voi korostaa, jotta kauniit silmät pääsisivät oikeuksiinsa:) ja sitä kautta sexyäkin...., mut on se nuinkii ihan lutunen...

Lähteet:
Omat silmät, jois ei huulipunaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:37

ei olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.04.2009 - 21:43

Onhan se tiedetty jo iät ja ajat että tämä Timpan kaksoisveli - se Uuno - oli ihan mahdoton naistenmies, eikä sekään mitään punia eikä siniä tarvinnut. Joten jos tämä Timopoika on vähäänkään velipoikaansa tullu, niin ei tarvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 21:46

Ihan riippuen huulipunan väristä.No ei se puna taitaisi seksikkyyttä tuoda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:56

Voin ihan puhtaalla omallatunnolla sanoa, että ei minun mielestäni. Ei vaikka meikkaisi miten tahansa. Ei millään pahalla. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 22:09

timppa on aina seksikäs:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 22:16

Eipä taida tässä tapauksessa olla huulipunasta apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 22:19

Ei olisi yhtään sen seksikkäämpi. Timppa on luonnonlahjukkuus, joka saunapuhtaana on parhaimmillaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 22:25

Timppa on oikein hyvän näköinen ilman huulipunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 23:12

Uskoisin että huulipuna sopisi sinulle paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 23:23

Ri puna miestä pahenna, jos mies punaa! Mutta ei Timppa tartte mitään lisiä, on ihan ok nyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 23:39

Öh,kuka ihmeen Timppa??Mutta vastaan siltikin,että meikkaavat pojat ihan ok....

Lisätty: 22.04.2009 - 23:41

Jaa juu tuo uuno!Juu tottakai! :)

Lähteet:
Timpan oma profiili

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 23:48

Jos seksikkyys on huulissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 00:14

Tiiä häntä, mutta eppäilyttää Miumaun s-linen suuntauma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 09:47

Ei timppa tarvi mitään huulipunaa kun se on muutenkin ihan hyvän näköinen. huulipuna pilais hyvän näköisyyden timpassa. ET EI KÄY KYLLÄ TIMPALLE. mä tiedän että se pärjää ihan ilman sellaista väriä huulillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 14:41

Mulla pyyhkii yli mutta sanotaan nyt että ei...

Lisätty: 23.04.2009 - 14:42

Ai siis joo ;) Ei taida tarvia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 16:30

No ei se Timppa tarvii huulipunaa, mutta korvis vois olla kiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 01:13

sanovat akat meilläpäin, että jos nyt edes vähän vaseliinia, ettei olis niin karheen olosta