Työnseisauksen vaikutukset postipalveluihin. Mitä luulette vaikutuksia luulette olevan itsellenne? www.itella.fi/

Työseisaus torstaina ja viikonlopun aikainen toiminta.

Avainsanat: postipalvelut aikakauslehdet kirjeet paketit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 23:12

Ei ole mitään vaikutusta.
Todennäköisesti vaan hankaloittavat omaa työtään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.04.2009 - 21:01

En usko että se suurestikaan tulee vaikuttamaan meillä mitenkään. Ainoa sitten postin tulon huononominen, mutta eipä se järin kaksinen ole nytkään, kun posti meillä yksityisti jakelun. Aika usein minäkin kiikutan vieraan postin lähimpään postilaatikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:05

Siirtyy vaan laskujen ja mainoskirjeiden saapumis päivä, ei niillä niin kiirettä muutenkaan olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:06

ei se nyt tee mitään, kun ehti tuon mätkylapunkin tuomaan... (#¤%#"9=...rumia ajatuksia verottajalle...joten olkoot vaan lakossa, eipä siitä heillekkään mitään hyötyä ole, mutta täytyy sitä vähän mieltä ososittaa leikkauksille.....heitinkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 21:12

Eipä juuri vaikuta, koska minun asiat hoituu nykyään sähköisesti pääosin.
Postissa ei nykyisin minulle juuri muuta tule kuin jonninjoutavaa mainos roskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:14

Ei vaikuta mitenkään kun ovat vaan 6 tuntia. Jos kerran pitää lakkoon mennä niin olen sitä mieltä että vähintään pitää olla 3 viikkoa tai jopa 5. Kuluttajahan siitä eniten hyötyy kun laskuja ei tule. Toisaalta pitempi yhtämittainen lakko jo viikossa lamannattuisaisi koko Suomea aika lailla. Muu sektori pysähtyy, esim. ei ilmestyisi jokapäiväisiä lehtiä. Mutta onhan nettilehdet nykyään jo kovasti suosiossa. Niin ei minulle mitään harmia. Sympatiaa antaisin jos olisivat pitempään.

Lähteet:
Oma näkemys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:17

Ei taida vaikuttaa mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 21:18

Enpä usko että on mitään vaikutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:24

ei sitten mitenkään, olen vain käväisemässä kotosalla ja sitten taas lähden postin tavoittamattommiin joka tapauksessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:26

Ei vaikuta noin lyhyt aika mitenkään meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:34

Eipä taida heilauttaa arkeani mitenkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:35

mun paketti ei ainakaan oo vieläkään tullut eikä varmaan tuukkaan :(((

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:49

Ei vaikuta millään lailla. Sain onneksi tänään tärkeän työhön liityvän lähetyksen, jota olin odotellut jo pari viikkoa.
Harmittaa irtisanottavien puolesta, mutta olen itse sitä aiheuttamassa, kun en halua postilaatikkooni oikeastaan yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 22:14

Ystävälle lähettämäni synttärikortti menee luultavasti myöhässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 22:23

Ei vaikuta noin lyhyt lakko mitään minun postin kulkuuni. Jos joku lasku ei tule tällä viikolla, niin tulee jo ensi viikolla. Enkä niitä niin kamalasti kaipailekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 23:02

Ei taida vaikuttaa millään tavalla meidän perheemme elämään. Ei ole niin nuukaa vaikka joka päivä posti ei kuljekkaan. Laskut ehtii saada muutaman päivän viiveelläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 23:44

Ei haitanne mittään,varmaankin ne laskut yms tulee sit myöhemmin.Tosin haluisin jo pakettini tulevan. :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 23:49

Ei mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 01:04

Ei vaikuta, koska on noin lyhyt. Ensin pelästyin, kun kuulin mahdollisesta postin lakosta, koska minun pitää lähettää tuntilappuni postissa, jonka kautta juoksee palkkani. Ensi viikolla kun täytyy jo seuraavat tuntilaput lähettää. Ehdin jo ajatella, että täytyy varmaan viedä tuntilaput palkanlaskijalle henkilökohtaisesti, onneks ei, menis turhan hankalaks...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 01:19

jos parit laskut jää ensi viikolle, ei pahemmin haittaa