Oletteko selvillä montako kertaa vastauksenne on valittu parhaaksi?

Suurkiitos kaikille Napsulaisille osoittamastanne luottamuksesta. Olen suorastaan häkeltynyt saamastani palautteesta!

Avainsanat: paras vastaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 14:39

Muistaakseni noin kuusi kertaa, olen ollut aika yllättynyt :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 14:43

Pari kertaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 14:43

En ole kyllä laskenut,mutta aina se tuntuu tosi kivalta,kiitos kaikille äänestäneille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 14:43

Kyllä on monta kertaa valittu mutta en ole siitä lukua pitänyt. siksi en kyllä tiedä sanoa kuinka monta kertaa se olis. hyvää palautetta olen minäkin saanut. vaikka olen aina luullut että en siihen osaa vastata hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 14:44

ne tiedot tulee s.postiin ja käyn katsomassa mikä on ollut paras, en ole niitä laskenut...joten poistan katsonnan jälkeen..siellä on muutenkin niin paljon kaikenmaailmaisi postei, et tärkeemmät meinaa jäädä jalkoihin, kun kaikki naamakirjan ja napsun tapahtumat tulee sinne, se kyl vähän potuttaakin, kun joutuu päivittäin tyhjentämään postit...en ole löytänyt paikkaa mistä voisin naamakirjan tapahtumat poistaa, jo ennen kun ovat postissani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.04.2009 - 14:56

Aika monta kertaa, mutta minua harmittaa se, että valitsija valitsee hyvin usein sen ensimmäisen. Muutama vastaukseni on ollut omasta mielestäni puuta heinää muiden vastauksiin verrattuna, mutta kun se nyt sattuu olemaan eka eikä väliä saikokysyjä sillä sitä mitä haki, niin sou vot.
Tämä on väärin niitä todella hyviä vastauksia kohtaan. Mutta ilmiö on tainnut olla anonyymien valinnoissa, me vakkarit osaamme lukea kaikki vastaukset ja sitten vasta päätämme. Seuraatka jos ette jo ole kiinnittänyt tuohon huomiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 15:03

Eipä ole tullut lasketuksi, mutta onhan niitä ollut iso kasa!
Mukavaa, kun saa aina sellaisen viestin, että on paras vastaus!
Yksi mikä on pistänyt huomioon, että monasti hän joka on vastannut ekana, niin valitaan parhaaksi ja se tarkoittaa sitä, että napsulaiset vain äänestää ekaa, eivätkä lue kaikkia vastauksia, valitettavasti! Toivoisinkin, että luette vastaukset ja sitten valitsette parhaimman vastauksen, sillä itse teen niin ja en äänestä ekaa, jos ei ole tosi hyvä vastaus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 15:13

Sama täällä,ILOISESTI yllättynyt,monasti!KIITOS Napsulaisille luottamuksen osoituksesta.Äänestäessä minen kylläkään ole tarkoituksella äänestänyt ekaa,olen aina lukenut kaikkien Napsulaisten vastaukset(anonyymit sivuutan,melkein aina)enkä ole moista huomennut...tylsä juttu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 15:30

on niin taynna tama kone viruksia ,etten kirjaudu,,minunkin puolesta kiitokset kaikille jotka on minun vastaukset parraksi valinneet.terv.munkki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 15:40

En ole pitänyt kirjaa mutta yllättävän usein. Kiitos kaikille ja toivottavasti olette saaneet edes jonkinlaista apua. Lämmittää kovasti näin kylmässä keväässä ja kyllä siitä aina tulee iloiselle mielelle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 16:11

no enpä ole jaksanut laskea... yhtenä päivänä mulla oli tullut ilmoitus viidestä parhaimmasta vastauksesta, olin vähän yllättynyt =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 17:03

Olisikohan joku 15 kertaa.. noin suunnilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 17:29

itse asiassa aika useasti, joka on ollut yllättävää, mutta kiitos :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 17:50

Riittävän usein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 19:17

Ihanan usein, kiitos siitä! Itse luen omiin kysymyksiini saamani vastaukset ja äänestän kyllä sitä, joka on antanut eniten. Jos vastaukset ovat samankaltaisia, silloin valitsen ekan, koska hän on ensimmäisenä asian oivaltanut muiden peesatessa. Tässä ehkä yksi syy ekan valintaan muillakin? Toivon voivani jatkossakin auttaa vastauksillani sillä silloin rohkenen itsekin paremmin kysyä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 20:52

Yllättävän usein on valittu, joten suuret kiitokset kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:03

En tiedä,kun en oo laskenu,mutta kiitos luottamusesta! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:45

Onhan niitä joitakin tullut,kyllä se mukavalta on tuntunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 22:06

en ole laskenut.. muuten olisin selvillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 00:26

Olen selvänä ... siis selvillä; tuskin koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 22:59

kun en ole niitä ilmoitusmeilejä säilytellyt (enkä jaksa ruveta tuolta vastausrekisteristä laskemaan) niin jää vähän arvauksen varaan, ehkä noin 500 - 600 kertaa, eli siis järjettömän monta kertaa ...

KIITOS KAILLE ÄÄNESTÄNEILLE

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 00:03

Yritin laskeskella ja sain aina eri summan. Mutta 55 kertaa voisi olla sinnepäin.

Kiitos kaikille !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 01:40

laskin tuossa iltani ratoksi ilmoitussähkeet, uskomaton lopputulos 1111 kertaa, onhan noita vastauksia tullut jo kohta vuodenpäivät kirjoiteltua, mutta siitä huolimatta aika yllättävä määrä

Kiitti vaan kaikille, pitäisköhän jo kohta alkaa harkitsemaan sitä 'eläkkeelle' siirtymistä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 22:40

Kiitos vaan kaikille yli 20.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 00:33

ei ole tullut laskettua, mutta ainahan se on ollut iloinen ylläri,jos "parhaana" vastauksena on pidetty ja "palkittu" :). sitä vaan aina yrittää vastata niin hyvin kuin osaa tai tietää tai luulee tietävänsä HIH:), jotain kyseiseen kysymykseen, enkä yleensä koskaan osaa odottaa, että olis olevinaan,"paras vastaus" tyyliin vastattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 10:34

Olen ollut Napsulainen vasta vähän aikaa, mutta ääniä olen saanut jo useita.
Kiitos niistä äänestäjille.
Jokakerta se yllättää ja tuntuu mukavalta kun saa äänen parhaasta vastauksesta.