Tulevatko KAIKKI Napsu-kysymykset äänestykseen siis ne,joihin vastauksia enempi kuin 2 on tullut?

Pitäis olla oma kategoria-Napsu-lle

Avainsanat: napsu kysymykset äänestä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 15:05

Näinhän se näkyy olevan ja kaikki onkin kiinni kysyjästä, jos hän valitsee parhaan niin sitä ei äänestetä, luulisin ainakin.

Kysyjän kommentti

Kiitos,pikku hiljaa selviää Napsun hienoudet!!
Näinhän se homma pelaa...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 14:08

minun ymmärryksen mukaan, jos et itse ole parasta valinnut....niin tulevat kyllä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 14:12

kyllä varmaan tulee. mulle ainakin kävi tässä yksi kerta niin. kun meni vastaamaan yhteen kysymykseen niin, kukaan muu ei ollut vastannut siihen kysymykseen kuin minä. niin heti tuli vastaus sähköpostiin että se ainut vastaus minun oli valittu parhaimmaksi vastaukseksi vaikka kukaan muu ei ollut vastannut siihen kysymykseen. aika hassu vai kuinka?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 15:04

Kaikki tulee riippumatta vastausten määrästä - tai tasosta.
(niin jos ei kysyjä ole valinnut parasta sen ilmoitetun 2pv aikana)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 15:28

Kyllä näkyy kahden vastauksen kysymyksiäkin olevan äänestyksessä. Yhtä vastausta en ole tavannut äänestettävän. En tiedä onko se sitten automaattisesti rekisteröity parhaaksi kun vaihtoehtoja ei ole.

Lisätty: 22.04.2009 - 15:29

Tuulikki 58:lla näkyykin olevan omakohtaista kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 16:13

ne joihin ei valita parasta vastausta tulevat äänestykseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 20:40

Kaikki ne, joista kysyjä ei ole itse valinnut parasta vastausta.