Mitä tarkoitatte vastauksissanne?

Kertokaapa tälle tyhmälle mummeliinille mitä tarkoitatte kun vastauksessanne on joko pelkkä :D tai sitten liitätte vastauksen loppuun :DD? Että kysyjä/kysymys on Dorka/DuplaDorka?

Lisätty: 22.04.2009 - 13:28

No vähän samaahan tuo sitten tarkoitti, toinen nauroi kysymykselle ja toista nauratti vähän enemmän, eikös dorkille juuri niin tehdä.
Mutta otimpa ihan kopion vihjeestä, niin osaan tulkita seuraavat "käsimerkit" vastauksissanne. Kiitos.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 13:12

Kallista päätäsi noin kuin kuvassasikin, niin voit nähdä merkeissä kaksi silmää ja leveästi nauravan suun. Ne ovat hymiöitä.
Tässä sinulle "sanakirja", mitä ne tarkoittavat.

www.geocities.com/NapaValley.../smile.htm

Lisätty: 22.04.2009 - 22:15

Laitan toisenkin, vähän paremman sanakirjan;
www.airteg.com/tekstiviestit...sanakirja/

Minä, aikuinen mies, tulen käyttäneeksi hymiöitä, sillä olen opettanut tyttärelleni tietokoneen käyttöä melkein nollavuotiaasta lähtien ja nyt hän opettaa minua.
Oi niitä aikoja, kun sai tehdä töitä vauva sylissä! Välillä pienet sormet tekivät omia "asetuksia", eikä niitä siihen aikaan ollut aivan niin helppo korjata kuin nykyään.

Kysyjän kommentti

Kiitos, ei tarvitse miettiä kahta kertaa mikä oli paras. Olen yrittänyt opiskella kovasti...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 13:20

se on nauru hymiö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 13:36

Voi ida,hyvä kysymys ja selitys :DD=dupladorka!!!Mainio!Samoin papitin linkki,tosi opettavainen # =).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 13:42

itse kans hakuses nois hymiöissä, mutta tuota olen pitänyt samana, kuin :) voi olla , että olen väärässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 13:53

Ne on niitä hymiöitä joita jotku käyttää. mutta minä en kyllä viitsi niitä kellekkään laittaa. ja miksi niitä sit pitää laitaa. jos joku vaan haluaa laittaa. mutta en sitä tiedä onko siinä mitään sellaista että tarkoittas Dorkaa. se oli aika törkeetä ei kait.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 14:43

Ite käytän tosi usein :D-hymiötä, nauramistahan se tarkoittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 17:35

käytän melkein aina joko :) tai :D hymiötä, joskus jopa tätä dupladorka :DD hymiötä. ei tule liian vakava viestistä :DDDD

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 17:44

Minä käytän hyvin harvoin hymiöitä mutta kun käytän niin ihan ystävällisesti minä hymiön laitan.
että itse en ainakaan tarkoita dorkitella jos omasta viestistäni hymiö löytyypi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 19:04

suu levveellähän siin nauretaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 19:19

Ja muista ida, aina nauraminen ei ole ivallista, useinkin tässä tapauksessa hyvänolon naurua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:01

Minulla on tapana laittaa nauruhymiöt, kun haluan toisten ymmärtävän, etten ole aivan otsa kurtussa vastannut. Kirjoitettu sana on niin helppo ymmärtää väärin.

Olen pahoillani, jos olin loukannut sinua :D -merkeilläni. En silti katso olevani dorka niitä käyttäessäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:53

Itsekkin niitä merkkejä ihmettelin,ennenkuin minulle kerrottiin mitä ne on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 00:32

%@ ]

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 01:59

Uusimmat hymiöt:

Ő = tuulesta temmattu
ƒ = mäkihyppääjä
љ = rukoilija mekkaan päin
њ = rullatuoli
Э = iloinen perhetapahtuma
☻= neekeri
☼ = aurinko
♀ = naaras
♂ = koiras
♠ = pata tai lehmus
♣ = lehtipuu
╬ = risteys
╨= päättyvä tie
╝= kulma
♫ = musiikki
† = kuollut