Mitä merkitystä tuolla pisteiden keräämisellä niinku on? (uusi käyttäjä)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 00:35

Voit voittaa 900 euron matkalahjakortti – Arvotaan kaikkien pisteitä keränneiden käyttäjien kesken. Jokainen piste vastaa arpalippua, joten mitä enemmän pisteitä keräät, sen paremmat mahdollisuudet sinulla on voittaa.

Jos suoraan sanon, niin ei sitten mitään? Minäkin muutama viikko sitten tänne vahingossa tietoja etsiessä tipahtanut. Sitten tuli alettua kirjoitella ja vastailla kysymyksiin. Jotkut keräävät varmaan pisteitä omaksi ilokseen ja naapurin kateudeksi? En tiedä? Jaag veet inte....... ihan tarkkaan.... oikeesti?
Joka tapauksessa: Tervetuloa mukavaan joukkoon : D

Lisätty: 22.04.2009 - 01:00

Niin kuin minäolense sanoo:
No toiset näkee ainakin miten innokas napsuilija joku on?

Lähteet:
Lisätietoja Napsusta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 00:35

Voit voittaa 900€ lahjakortin.
Katso tuosta oikealla olevan vihreän laatikon yläpuolelta.
Tervetuloa mukavaan joukkoon! =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 00:43

Ei merkitystä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 00:50

No toiset näkee ainakin miten innokas napsuilija joku on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 01:09

Jollekin erittäin paljon, silloin pitää vastata joka kysymykseen vaikka ei olisi mitään tietoa koko asiasta. Koko pistehomma on mennyt vähän överiksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 04:25

Ei ne pisteet mihinkään muualle käy kun tuohon kilpailuun, eivät kelpaa marketin kassalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 08:00

Pisteitä kerätään lähinnä matkalahjakortin saamiseksi. Muutoin niillä ei ole erikoisempaa käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 08:34

Tällä hetkellä on meneillään kilpailu,joten pisteet oavt tärkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 08:41

Kilpailu tai ei jokatapauksessa,niitä tulee,jos on aktiivisena täällä.Ei niitä varsinaisesti kerätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 09:20

tällä hetkellä yritän kerätä paljon pisteitä jotta voittaisin ton 900e lahjakortin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 09:35

Matkalahjakorttia varten niitä pisteitä kerätään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 10:07

Matkalahjakortti on se suurin syy pisteiden keruuseen. Muuten niillä ei ole mitään merkitystä. No näkeehän pistemääristä sen, miten aktiivinen on ollut Napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 11:56

joo matkakorttia täällä varmaan tavoitellaan. mutta on täällä muutenkin kivaa vaikka ei aina pisteitä paljo kerrykkään.en minä ainakaan kerkeä koko päivää istua koneella keräämässä pisteitä. kun pitää muutkin hommat hoitaa. siivota,tiskata, pestä pyykit, käydä kaupalla, joskus vielä kyläänkin ehtiä ym:ta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 17:10

Minun mielestäni pisteillä juuri merkitystä.Tietysti jos lahjakorttia havittelee niin kannattaa se yksi piste edes hommata..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 19:02

Yllä tuol tietoa napsupisteitä, jot matkalahjakorttiin ja sen sellaseen mahollisuus pisteil, jotka toimii arpalippuina.

Kun alotin, itelläni oli kilpailu vain itteni kans pisteiden keräyksessä, et etten ennen vuoden napsulaisuuttani oisin päässy Guruksi kun tulin Napsuun, ja Valperi muistaakseni silloin jo mestari, niin aittelin, jotta kylhää miekin, varsinkin kun Valperikin sitten oli/tuli meitin ekaks Guruksemme (tää tittelinkipeys mulla kannustimena:D), ja nyt kun tuon oon sit saavuttanu, niin kaipaisin lisää porkkanoita Napsusta, heh...

Mut mukavaa on ollunna teitin kaikkien kanssa, paljon teilt saanut ja toivon, et myös tetil jotain antanunna....

Lähteet:
Napsuhistoriani, muistaakseni alkanut viime kesäkuussa lomani aikaan kun oli aikaa tutkailla tätäkin tosi ihanaa napsupesuetta:)