pääseekö teneriffalla pohj.kentältä LosGigantesiin bussilla vai täytyykö vuokrata auto? Meno ti 22.12.09 klo 14.00.

Avainsanat: aikataulu bussit pohj kenttä tenerifffa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 21:46

Bussi on halvempi, koettelee hermojasi aikataulun suhteen,taksi ei tule olemaan halpa, mutta aikaa säästyy ja jaksamista, joten kumpi kampi.Jos valitset taksin sovi hinta etukäteen.

Lisätty: 21.04.2009 - 21:54

Autonvuokraus on toki helppoa ja tuo lomaan seikkailua, jos et ole ollut aikaisemmin seuduilla.Riippuu mihin vuorokauden aikaan olette liikkeellä.Päiväsaikaan vuokra-auto olisi hyvä ratkaisu, näkisi enemmän ja varmaan kivoja paikkoja pysähdellä.Kartta mukaan.Saari ei ole iso joten ehtisitte perille ennen pimeää,jos olette lennolta ehtineet ajoissa matkaan.Ehdottomasti siinä tapauksessa suositeltavin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 21:50

ei bussila taksi maksaa sinne vain 15 euroa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 23:28

Ainakin eteläiseltä pelasi bussikuljetus tammikuussa erinomaisesti, miksipä ei siis pohjoiseltakin kentältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 00:51

Bussilla pääsee. Runsaasti vettä mukaan ja viuhka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 08:42

Bussilla pääsee,mutta ei auton vuokrauskaan paljon maksa.Sillä voi sitten vapaasti kierrellä paikkoja.