Miks hiuksiin tulee kakshaarasia?Miten estää niiden tulon??

Tuntuu,et hiukset,kun pikkasen kasvaa nitä tulee hiuksiin. :(

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 20:18

www.libresse.fi/Pages/Conten...resid=7400

Kymmenen myyttiä hiuksista. =)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.04.2009 - 19:16

Käy katsomassa mitä tuolta löytyy,

Lisätty: 21.04.2009 - 19:21

Elämäntavat vaikuttavat hiuksiin sekä jotkut sairaudet. Mutta oikea ravinto ja muutenkin säännöllinen elämä, sekä hyvän hoitoaineen käyttö pesun jälkeen auttavat. Kysy vaikka kampaajaltasi lisää, hän kyllä osaa neuvoa sinua.

Lähteet:
www.tukkacure.com/ongelmat/h...ethiukset/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:39

Liian kuivissa hiuksissa on kakshaaraisia,kosteutta hiustoon ja leikkaus tasaisin välein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 21:09

Kaikki edellä mainittu totta.Teki vain mieli lisätä jotta älä usko kaikkiin kuviin joita meille mainokset jakavat.Niihin silkinsuoriin `virheettömiin´ hiuksiin on tehty valtavasti töitä ennen kuvien ottoa.Ilmasto vaikuttaa paljon.Ollaan inhimillisiä ja käytetään niitä keinoja jotka soveltuvat meidän elämään.Asenne on yks ilmainen ja kaikki muu kivaa extraa.Pääasia että tuntuu omalta ja hyvältä. Joskus on kyllä kiva kokeilla jotain uutta jos sellaista on tarjolla,mutta ei luoteta pelkästään siihen. Katotaan vaikka peiliin ja hymyillään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 21:48

Kuten yllä myös sanoisin, leikkaus kaiken a j o, mutta mitä nuoruudessa jo opin, ettei hiuksia saa pestä liian kuumalla vedellä, ja ihan vimpaks, kun hiukset pesty niin huuhdellaan mahdollisimman viileellä vedellä, jolloin hiussuomut sulkeutuu, eikä pääse näin näit kakshaarasii syntymään, ja silloin tällöin, esim. kerran kuukaudessa kannattaa ottaa sellainen tehohoito hiuksiin, jonka voi tehdä kotona, oma kampaaja varmaankin antaa vinkkejä tuotteista, tämän lisäksi itelläni on tuollainen suihkutettava hoitoaine (catwalk tigi) näin päivittäiseen käyttöön, jonka voi jättää hiuksiin. Ai, niin, sitten se harja tai kampa millä hiuksia kampaat, sopii katsoa tosi tarkkaan, et on sellaiset pyöreäpäiset päät nuis 'sukimis' tai kampa tarpeeks harvapiikkinen, jolloin pesun jäkeen hiukset saa kammattua ilman repimistä, joka sekin aiheuttaa hiusten 'halkomist':)

Lisätty: 21.04.2009 - 22:18

siis ei mikää a j o, vaan a ja o, höh taas...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 00:55

Säännöllinen hoito auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 08:50

Hiusten latvat ovat kuluneita ja kuivuneita.Ei niihin auta kuin sakset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 17:10

Kaksi haaraisuus johtuu kehkojen enrgeettisestä toiminnan häiriitymisestä,niin oudolta,kuin se meistä länsimaalaisista tuntuukin.
Elämäntavat,ruokajärjestys,lepo ja lempeä hoito hiuksille auttaa,jos vaiva on paha käänny akupunkti-terapeutin puoleen muukin vointi petraantuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 12:20

Sinun hiuksesi ovat kuivat siksi tulee kaksihaaraisia hiuksiin. kannattas leikkauttaa hiukset ja käyttää shampoota joka on tarkoitettu kuiville ja hauraille hiuksille sekä käyttää hoitoainetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 18:23

Hoitoaine aina pesun jälkeen ehdoton, ja säännöllinen leikkaus latvoille tietty myös. Jos hiukset ovat tummat kuten itselläni, kaksihaaraiset näkyy tietty helpommin. hiusta rasittaa myös kuumuus, eli föönaaminen, ym. Itse olen ottanut aina joskus esim. haudehoidon kampaajalla, sekä käytän säännöllisesti kampaamosta saatavia hoitotuotteita. Kaupan shampoot ja hoidot eivät ole yhtä laadukkaita kuin kampaamosta saatavat, joskin niistäkin löytyy huimia eroja. Ammattitaitoinen kampaaja osaa shiuksesi nähtyään neuvoa sinulle juuri oikeat tuotteet. Ja muista, ei kuivalla tukalla kuumaan saunaan! Muista suojata hiukset myös auringolta!