Millainen on seksikäs Poika/Mies?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 18:44

Minä olen jo niin vanha, että en enää ymmärrä miesten päälle. Vaan onpi se väärä luulo.
Seksikkäin mies minkä olen kaukaa nähnyt on Sean Connery. Siitä ei ukko enää parane ulkonaisesti.

Vaan voipi hän olla älykäskin kun on aateloitu. Älykkyys on minusta hyyyyyyvin seksikästä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 18:48

Ensimmäisenä tulee mieleen, että kaikki paikat ovat kohdallaan, yleiskunto hyvä, käytös miellyttävä, ja jos vielä vangitsee katseenkin, niin se on sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 18:59

Naapurin rouva sanoi kerran, että hän ei enää miestä itteelleen riesaksi sohvalleen haisemaan ota, mutta jos ottaisi, niin:

Miehen pitää näyttää mieheltä!
No, eihän sille mitään voi, että miehen pitää näytttää mieheltä, eikä miltään aidanseipäältä! Minua ravistaa mies, jolla on voimaa ja vahvuutta - niin henkisesti kuin fyysisestikin. Kun mies pystyy minut nostamaan suorin käsin kohti kattoa, niin enhän minä silloin voi häneltä mitään kieltää. Ja siihen vielä kehut seksikkäästä, kauniista naisesta, siis minusta, joka olen jo reilusti yli keski-iän! Eikö tässä ole miestä kylliksi? Ainakin minulle on.

Lähteet:
naapurin rouva

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2009 - 19:03

Kuin Nikke Lignell !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:15

musta, hyväkroppanen, hyvännäkönen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:17

hartiat kuin ladon ovet ja takapuoli kuin pennin kolikko.. ruukattiin sanoo pohjanmaalla, olen samaa mieltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:37

Raameja sopivasti,jäntevät reidet,napakka peba,karvoitusta yläpäässä ja kehossakin!!Hyvät hampaat, luonnollinen käytös ja hymy,kaikki yhteensä saa vibrat aikaan varsinkin näin keväällä!!Auuuu...(ulvomista)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 00:56

Seksikkyys on mielessäsi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 01:10

Tumma ja kivannäköinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 08:55

Tumma,älykäs ja varakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 17:10

Siihen vaikuttaa kokonaiskuva myös luonne. Mun oma mies tietysti ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 17:17

Ei liian lihaksikas, älykäs, hieman pervoutta pitää löytyä, tukka puolipitkä, hieman "hullu"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.04.2009 - 15:23

hauska,hullu ja seksikäs.

Lähteet:
rakas