Kerro oman kokemuksesi perusteella miksi tietokoneesi käyttäytyy samalla tavalla kuin nainen tai sinä suhtaudut siihen samoin ?

Alan kirjallisuus, uudet tietokoneet, päivitykset, tietokone hankinnat, naapurisi käyttäytyminen sinua kohtaan, virheet, keskustelut, tietotekniikan ymmärtäminen, muiden kokemukset, omat kokemuksesi, tosiasiat, sinun käyttäytymisesi tietokonetta kohtaan...yms. PS. Itse olen löytänyt alun toistakymmentä syytä omasta käyttäytymisestäni tai muista asioista johtuvista syistä.

Lisätty: 22.04.2009 - 18:42

Tässä oma mielipiteeni kysymykseeni:

11 syytä, miksi tietokoneen täytyy olla nainen

1) Kun olet yhden kanssa yksiin lyöttäytynyt, parempi versio on heti saatavilla.
2) Sen sisäistä logiikkaa ei Luojan lisäksi voi ymmärtää kukaan muu.
3) Pienikin virheesi tallentuu välittömästi muistiin myöhempää käyttöä varten.
4) Kuten ei tietokoneiden, ei myöskään naispuolisten lajikumppaneiden keskinäinen kieli avaudu ulkopuolisille.
5) Tietokoneen viesti "Bad command or file name" on yhtä informatiivinen kuin naisen kommentti "Jos et tiedä miksi kiukuttelen sinulle, en aio sitä sinulle kertoakaan".
6) Heti kun saat hankittua parhaan version varusteineen, huomaat että naapurillasi on vielä paremmin varustettu versio.
7) Heti kun olet yhteen versioon sitoutunut, huomaat käyttäväsi puolet tilistäsi sen lisävarusteisiin.
8) Silloin kun sinulla on suurin tarve, tietokoneesi ei millään käynnisty.
9) Vaikka uuden tietokoneen hankkiminen kiehtoo, ei vanhastakaan raski luopua, koska on se tähänkin asti tarpeisiisi riittänyt.
10) Jos kuitenkin hankit uuden tietokoneen, on vanhasta tosi vaikea päästä eroon.
11) Tietokoneongelmissa kaverin neuvot ovat usein tarpeen, mutta hän ei kuitenkaan pidä siitä jos menet räpläämään hänen konettaan.

Avainsanat: "olet on suorittanut laittoman komennon" "tuntematon on varattu" "bad command or file name" "yhteys isäntään menetettiin"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 20:20

Minun koneeni tekee käskemättä paljonkin.
Ärsyttävintä on se, että käskee sulkemaan ja käynnistämään uudelleen, ja tekee sen itse kymmenen minuutin päästä ellen tottele.
Se kyllä kysyy että, "lykkää myöhemmäksi", mutta joskus se vain vilahtaa ruudulla, enkä ehdi klikkaamaan.
Sitten kun se määrittelee päivityksiä, se tekee ne väärin vaikka sata kertaa. Sammuttaa ja käynnistää uudelleen vaikka loputtomiin.
Siinä suhteessa se muistuttaa minua, sillä minäkään en anna aivan helpolla periksi, jos teen jotain väärin.

Kysyjän kommentti

Tyypillistä myös naisilla, eli kyllä niissä samoja piirteitä löytyy yllättävän paljon kun vielä kaksimielisesti miettii. Hyvää vappua!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 18:04

Eihän se nyt noin ole. Minun koneeni käyttäytyy kuin tuittupäinen kakara. Teen mitä tahansa, se vastaa jotain älytöntä, mitä en ymmärrä. Minussa ei ole mitään vikaa, vikaa, vikaa ..........

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2009 - 18:53

Minun on kuin meidän isäntä: kaiken se muka tietää, mutta kysyttäessä ei ole koskaan kuullutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:14

höpsis, miestä se muistuttaa. Ei kuule ei nää, vastaileekin huonosti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:44

Paremminkin se käyttäytyy kuin teini, on tietävinään kaiken, ei vastaa suoraan kysymykseen, puhuu välillä käsittämätöntä kieltä, kieltäytyy välillä yhteistyöstä, käynnistyy aamulla hitaasti mutta valvottaa illalla myöhään, tarvitsee jatkuvasti ohjeiden päivittämistä, vaatii jatkuvasti lisää rahaa.

Lähteet:
Karvaat kokemukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:52

Minun koneeni muistuttaa miestä hyvin paljon: Se ei tee mitään käskemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 23:35

Päinvastoin; naista ei voi sammuttaa, päivittää eikä ymmärtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 00:58

kyllä minun tietokoneeni on pelkkä kone,naiset on aina naisia,,hyvä se

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 08:59

Tämä koneeni käyttäytyy juuri niin kuin haluan.Naisena haluan tahtoni lävitse ja kone ainakin tottelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 17:20

Minä pidän omaa konettani ihan koneena vaan. Ei voi mielestäni verrata sukupuoleen..
Koneenhan saa sentään kiinni, ja sen voi myydä jos ei miellytä tai uutta tekee mieli.