ostaisitko maata karjalasta jos mahdollista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 00:28

En ostaisi. Sijoituskohteena erittäin epävarma (jos olisi varaa sijoittaa) ja toisaalta minulla ei ole mitään mielenkiintoa omistaa siellä mitään. Riittää kun joskus piipahtaa katsomassa sitä kurjuutta. Onhan siellä tietysti muutakin nähtävää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 17:33

En ostaisi. Jäisi se maan käyttö hyödyntämättä, kun ei pääsisi paikalle rakentamaan, tai muuten käyttämään hyödykseen, kun tätä ikää alkaa pukkaamaan vähän liikaa. Jos olisin parikymppinen, niin ehkä ajattelisin ainakin asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 17:37

En ostaisi ennen kuin venäjä on sen myynyt Suomelle takaisin ja sittenkin menisi vielä harkintaan.....

Lähteet:
katso: Suomen sodat arkistosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 17:40

En ostaisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 18:00

En ostaisi;missään tapauksessa,minul ei ole mitään sidettä kadotettuun Karjalaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 18:10

En ostaisi vaikka miten halvalla saisin, jos vaikka rakentaakin mökin sinne ja lomailisi kesäisin niin matka olisi liian pitkä, eikä minulla eikä suvullani ole mitään sidettä sinne päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2009 - 18:45

Jos se joskus on meidän maalle kuuluvaa ja tontteja kaupan, niin ostaisin. Siellä on kaunista ja luonto puhdasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:12

tuskin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:18

en ostaisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:47

Ei ole minun juttu, tuskin ostan kyllä maata suomestakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 01:00

en.se on kyllä mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 08:18

tuota kusymystä olen miettinyt usein, kun on äidin syinnyin kotikin siellä, tai paikka kotia ei ollut enään, mutta olen ajatellut, et en jaksais sitä monen tunnin jonotusta tulleissa ja en oikein luota, että se talokaan ilman turvamiehiä siellä olis turvassa...joten en ostais..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 09:04

En ostaisi.Pelkkää köyhyyttä ja kurjuutta ympärillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 17:21

En todellakaan, jostain ihan muualta ostaisin.