mitä ostaa lahjaksi ihmiselle jolla periaatteessa on jo kaikkea?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 17:46

Jotain mikä ei ole pysyvää esim. ruokakori, hyvä viinipullo tai jotain hauskaa, esim. banaaninkuljetuskotelo. Hauska ja turha vempain esim. tuolta www.allyouneed.fi/ayn/aime/o...82#Scene_1

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 16:56

kukkia, ja hedelmiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 17:10

Lahjakortti esim. kauneushoitolaan. Mutta jos on kyse miehestä, niin lahjakortti vaikka kylpylään kaikkine hoitoineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 17:12

tee itse jotain tai lahjakortti ois hyvä niinku kissanainen ehdotti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 18:39

lahjakotteja palveluksiin(siivous,ikkunoidenpesu,puutarha työt),hoitoihin,jne.
Hyvää ruokaa tai leivonnaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2009 - 18:39

Anna lahja hänelle rahana. Silloin hän voi käyttää sen ihan mihin itse haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:10

lähjakortti jonnekin hemmottelupalveluun? jalkahoito, kosmetologi, ym..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:32

Lahjakortti aikuisten "leikkikalukauppaan" ;-) tai anna lahjakortti,missä sinä itse voit tehdä jonkun palveluksen,jos henkilöllä on jo kaikkea mahdollista niin kevätsiivousta,mainittua ikkunoiden pesua,nurmikon leikkuuta, ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:52

Frisbeegolfkiekko, saa aloittaa uuden ja halvan harrastuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 20:47

Hieronta kelpaa kaikille vaikka olisi millainen kroisos tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 20:48

Aikas vähän tietoja lahjan saajasta mies/nainen/ikä, jos jo kaikkea, niin sitten sellainen lahja joka on 'häntä itteään', jos kesällä voip vaikka tehdä/veistää vesimelonista leikkisän pään ja kukkia jälkkäriks, tms, ja onko täydet kympit menossa? Paljon ois ideoita, mut kyssäris niin vähän tietoja, sori.... yllä olevat vastaukset tosi hyviä, vinkkejä antavii, jot josko sit niistä löydät 'lahjuksen':)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 21:49

Lammas tai lehmä tai huussi tms kehitysmaahan apuna annettavaksi. Muistatteko nää lahjat, mitä kovasti markkinoitiin esim joulun alla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 01:03

Lahja kehitysapuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 08:29

jos on nainen osta varvassormus, kun alkaa kohta tuo sandaali aikakin ja jos taas mies vie hännet koskimelontaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 09:12

Antaisin lahjakortin johonkin kylpylään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 20:19

Teettäisin hänelle kovakantisen kuvakirjan digikuvista, joissa on hänen sukulaisiaan ja läheisiään ja hänelle tuttuja paikkoja ja tapahtumia. Kirjan nimen voi otsikoida vaikka hänen nimelleen.
ifolor.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 01:03

Lahjakortit on hyviä, mut myös esim. leffalippusetti on kiva lahja, tai sit vie hänet lahjaksi ulos syömään, tai keilaamaan tai jotain...