Mites napsulaisten päivä on sujunut?

Lisätty: 21.04.2009 - 15:47

Meillä tuulee edelleenkin kovaa, mutta on aurinkoista. Hoivakodilla oli leipomispäivä ja kaikki pyörittelivät innolla pullia...ja kylläpä ne maistuivat hyviltä päiväkahvilla. Tänään sai kokea sitä työniloa, kun katseli innokkaita vanhuksia ja heidän tyytyväisiä ilmeitään.

Avainsanat: kotona työssä tuulee vapaalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 20:08

Aamulla heräsin jo puoli viisi, lueskelin nettilehdet ennen paperilehden tuloa, sit katselin napsua ja vastasin yhteen kysymykseen, sitten otin paikallalliseen päälehden mielipikirjoitukseen kantaa, ja join kahvia ja söin rinkeliä ja tei evääni 7 aikaan lähdin työmatkalle, tunnin kiva kävely teki hyvää 8 töissä siellä keitettiin kahvit ja kateltiin säätä, sää oli hyvä niin lähdimme reippaan kiervesmisporukan kanssa töihin tarkoituksena oli purkaa rivitaloasunnon roskakatos paikka, huomenna rakennamme samalle paikalle uuden. Siinäpä sitä päivää, töistä tullessa sama rituaali kävellen kotia ja syömään lohikeittoa, nyt sitten pikkusen napsuttelen muutamia vastauksia, voinpa kirjoittaa tuonne lehteenkin yhden kiinnostavan mielipidekirjoituksen Savon Sanomista ja Karjalaisesta ja Karjalanmaasta. Sitten nukkumaan.

Lähteet:
Tämmöisiä

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 15:53

Miettimällä kaikenlaisia asioita, ja ihmisluonteen erilaisuuksia eri tilanteissa. On vähän mieli maassa, vaikka yleensä mikään ei lannista minua. Mutta kiitos, muuten on mennyt ihan mukavasti. Ruokaa tein ja söin. Ilma on kaunis, vaikkakin kylmä. Siispä kaikki on hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 16:15

Kyllä tuossa tuli altaalla maattua jonkin aikaa ja sitten alkoi hiki virrata piti käydä kastelemassa ja nyt olis ruuan ,eli henkivakuutuksen vuoro.
Alan tekemään sellaista vihannes pataa mihin tulee kaikkia mahdollisia vihanneksia ja juureksia, sekä pikkuisen kanafilettä pienennettynä ja paistettuna. Se pata riittääkin muutamaksi päiväksi ja saa olla siitä hommasta vaöpaana,muuta kuin lämmittelee mikrossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 16:46

olin koulussa 3 tuntia ja sit kävin treeenaamassa.. ja nyt istun bussissa oon menossa kattomaan kaveria.. ihanaa ku aurinko paistaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 16:48

Olen vähän ulkoa maalaillut koristeita, ja ollut pomona miehelleni koristekivi hommissa, ja välillä pyykkien kanssa tuhtannut ja napsussa välillä katsonut missä mennään.Hieno ja aurinkoinen päivä ollut, eikä ole pahemmin tuullut tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 17:42

Aurinko paistaa ja tuulee kovaa. Siinähän se meni, kinkatessa paikasta toiseen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 18:19

Kiitos oikein hyvin.Töissä meni mukavasti päivä,kesken työpäivän lähdettii tunniks kävelee,sit olin kuntosalilla ja uimassa.Tiistai mulla kuntopäivä.Nyt ihana ilma,että taidan lähtee vielä kävelee ja kuvaamaan kaikennäköstä mitä eteen sattuu,jos sattuu löytyy kuvattavaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 18:26

Kiitos kysymästä. Mulla ei ole ollut hyvä päivä. Kaikenlaisia vastuksia on ollut mukana tänään. Aamupäivän olin töissä. Koko päivän mulla on ollu tosi kova päänsärky nenävarren ja silmien tienoilla. Kävin työterveyshoitajan luona, joka löysikin poskiontelotulehduksen. Ei ollut parantunut edellisellä lääkkeellä. Sit menin apteekkiin, kun hoitaja lupasi faksata sinne lääkereseptin. No, ei sitä sieltä löytyny. Nyt oli pakko ottaa särkylääkettä. Helpotti hiukan. Muuten sään osalta meillä ihan hyvä päivä on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2009 - 18:36

Minä kävin terkkarissa isännän asioilla. Syönnin jälkeen hoitelin hieman työasioita. Likkakaveri poikkesi ja hänen kanssaan menikin jokin tovi. Juuri tulin napsuun. Ihana aurinko paistaa ja + 6 on varjossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 18:39

Kiirettä on ollut, ensin koulupäivä, johon kuului matematiikan valtakunnallinen koe, koulun jälkeen rästisalitesti, sitten melkein juosten kotiin, jotain suuhun, soittotunnille, soittotunnin jälkeen ruokakauppaan ja takaisin kotiin laittamaan ruokaa.

Nyt vain oleilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 18:44

Aamun vietin tyttären vanhemman pojan kanssa ja puoliltapäivin vein hänet kotiin kirkolle ja kävin kaupat,sitten luin hyvää kiirjaa rupattelin ulkona paikallisen kylä"hullun" kanssa ja sit tänne napsuun pitkästä aikaa.
Hyvin leppoisa ja rauhallinen päivä.Vielä on sauna menemättä ja ilta ruoka syömättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:09

kiitos kohtuullisesti, omat fiilikset ei ole parhaat mahdolliset, mutta kyllä tämä tästä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:56

Lumitöissä pihalla ja pyörää puhdistaessa. Pihassa on vielä paljon jäätä (n.10cm paksua) mutta taon niitä lohkareita pienemmiksi ja heittelen ojaan, huomenna projekti jatkuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 21:24

Päivä on mennyt ihan mukavasti,ilma on vieläkin tosi kylmää,mikään ei masenna tälläkertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 22:17

Aamusta läksin heti reippasti avustus-hommaan,pesin vanhan pariskunnan ikkunat,ja vaihdoin verhot.Olivat taas erittäin onnellisia kun tuli kirkasta sisällekkin,ja minä sain mielihyvää,että oilvat tyytyväisiä. Sitten joimme kahvit ja rupateltiin kaikkea mukavaa. Sovittiin seuraava käyni. Kun tulin kotia läksin piha-hommiin. Kävin vielä illalla tyttären koiran kanssa lenkillä. Sitte oli koiran kanssa vaikeuksia,kun piti ottaa sydänlääke eikä millään meinannu ottaa. Aina välillä on niin konstikas vaikka on mikälainen herkkupala saa lääkkeen muljautettua suusta pois. Että touhua on riittänny ihan kivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 01:07

paikallisilla busseilla ajelin ympäri kaupunkia ,kaksoistorneissa meni 3 tuntia ,söin kyllä siellä ja tietysti sata kunta kuvaa tuli otettua,paikallispussit mielenkiintoinen kokemus,välillä oli kuin olisi ollut joka miehen motogrossia,

Lähteet:
oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 01:16

Koulussa aika meni, ja illalla oli tavaroiden hakua toiselta puolelta pitäjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 08:43

eilen olin aamupäivän netissä ja napsussa, pyydystelin haulikkomiestä, kun pitäis tuo ketturepolainen pästää kärsimyksistän..on niin kapinen...kokosin minikasvihuoneen ja sinne laitoin multaan kukkien ja kasvisten siemeniä, joskos joskus kasvaisikin ja sais kukaloistoa (haaveilee) sisko poiskkes..hetkeksi, ukko kullalle ruokaa valkosipuli kalapaistosta...piti katsoa lemmen viemää, mutta liekö saanut raittiinilman myrkytyksen , kun nukahdin joten jäi sekin näkemäti..siinä koti homia ja pehkuun jo 22.30..enkä saanut unta millän, kun ne tirsat sakotti yöunta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 09:17

Oikein hyvin,kiitos.Kävin shoppailemassa ja mieli virkistyi,niin kuin aina,kun saan pistää rahaa palamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 17:22

Minulla on tänään mennyt oikein hyvin, ulkona ehtinyt kävelemään, tossa juuri hyvää ruokaa taioin ja kohta kahvin keittelyyn.