Onko tämä oikea skandaali?

www.iltasanomat.fi/urheilu/u...id=1676449 Mikä siitä tekee suuremman skandaalin kuin jonkun toisen maksullisissa käynnistä?

Lisätty: 21.04.2009 - 13:14

Pojat on poikia. Maakuntasarjatasolla palkintomatkat ovat melkoisia retkiä, tiedän koska olen ollut samalla matkalla.
Selibaatin vaikutuksesta urheilusuoritukseen ollaan ainakin kahta mieltä. ;)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 12:27

Yleensähän noita urheilumatkoja pidetään puhtoisina reissuina, joten joku aina kokee skandaalina, jos joku uskaltaa tehdä jotain. Onhan noita ns. skandaalien aiheuttajia suomalaisissakin urheilijoissa. Ja ehkä se ei ole suotavaa, että myllää yöt sängyssä pelehtien, kun on peli edessä. Menee ne tehot ja energiat vähän väärään osoitteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 12:20

Ei se ole skandaalin aihe, mutta jos ne pojat ei naista saa kuin rahalla , mutta jos nämä prostituutit ovat pakotetut työhönsä se on rikos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2009 - 13:41

Niinhän ne tekevät (melkein) kaikki keikkahommia tekevät suomalaiset urootkin. Kuka maksullisissa, kellä heila joka kylässä. Ei tuo ole ensimmäinen eikä viimeinenkään kerta.
Halut ne hiirilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 13:48

no on toi aika paha skandaali..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:17

Skandaali tai ei, pojat on poikia ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:42

Ei pitäisi tulla yksityisasiat julkisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:44

Liekö tuo nyt ihan skandaali. Nuoria poikia, jotka huomasivat mahdollisuuden saada naista. Onhan se eksoottista vieraassa maassa maksullista saada. Ovat varmaan harjoitelleet omassa maassaan jo ennen reissua maksullisilla naisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 18:23

Ohoh,mutta pojat on poikia!Eiköhän se oo niiden oma yksityinen asia??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:03

No ei tuo nyt mikään skandaali ole. Pahempaakin on kuultu. Kaikenlaista täytyy kokeilla tuossa iässä, varsinkin poikien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:06

jos ne olis ollut naisia jotka käyttää maksettuja.. sanoisitteko " no, tytöt on tyttöjä" ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 20:09

Kyse oli alaikäisistä lapsista,se on skandaalin aihesta,ei asia muuten.
Arnikan kanssa olen samoilla linjoilla,että tytöt on myös tyttöjä käyttöön kanssa tai pojat on poikia mölyt mahaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 09:21

Mielestäni ei ole skandaali.