Montako kaveria teillä on täällä Napsusssa? Minulla on nyt 25 kaveria. Olis kiva jos kaverit pitäs enempi yhteyttä.

Lisätty: 21.04.2009 - 13:57

ny on tullut tänään vielä lisää kavereita tänne. enää ei ole 25 on enempi nyt.

Avainsanat: montako kaveria teillä on napsussa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 16:46

Taisi olla pikaisesti laskien 26. Yhteyksiä sillä tasolla pidellään useammin tai sitten harvemmin. Ainahan kaveruus on mukava asia ja erilaisia persoonia onneksi olemme kaikki. Siinä sen suola. Kiitos kavereille ja kaikille Napsulaisille. Hyvää, hauskaa ja asiantuntevaa porukkaa.

Kysyjän kommentti

Moikka timppa aika tasoissa oltu tällöin kun olen tämän kysymyksen laittanut nyt niitä enempi. mutta toivon että kaverit pitävät yhteyttä minuun. KIITOS TIMPPA TÄSTÄ VASTAUKSESTA.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.04.2009 - 11:54

Ida huomasi että hänellä on mukavasti mahtavia kavereita. Itselläni on kolme henk.kohtaista jonka kanssa on aivan ihanaa kirjoitella ihan arkipäivän asioista. Terveisiä vain heille ja kaikille muillekin. Oon minä nyt polleana kun mulla on kaukosäädin.... onks teillä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 11:56

12, mut ei ne kaikki edes käy täällä vissiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 11:59

Kuusitoista näkyy olevan.
Eikö tämä etusivu ole jo yhteydenpitoa? En oikein osaa kirjoittaa kirjeitä ventovieraalle. Minulle saa kyllä kirjoittaa jos jotain kerrottavaa löytyy ja vastaan tietysti kysymyksiin siten kuin taidan.
Viestin kirjoittamiseen menee kauan, jos ei tiedä mitä sanoisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 12:00

En ole laskenut, mutta aika monta on. Jotenkin ei tunnu jäävän tuota aikaa hoitaa kaveruuksia. Menee tähän vastaus ja äänestyshommiin aika niin tehokkaasti, ja peleihin. Lupaan parantaa tapani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 12:07

Monta minulla niitä on, ja kyllä minä kirjoittelen monelle, ja saa lisää tulla ystäväkseni napsulaisia minulle, kaikki on mukavia ihmisiä ja mulle saa kirjoittaa kyllä minä vastailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 13:05

en ole laskenut, mutta lisääkin mahtuis ;).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 13:12

Taitaapa noita kavereita olevan, siinä 44 ja siitä olen hyvin hyvilläni!
En ole jatkuvasti heidän kanssa yhteydessä, mutta aina kun jokin asia löytyy ,niin silloin lähtee viesti. Kyllä tilanne on sellainen, että tämä on hyvä joukko joka on nimimerkillä napsussa ja oikein mukavia ihmisiä, moninainen tietomäär on heillä. Mukava lukea vastauksia ja sieltä löytyy monasti apua moniin kysymyksiin mitä elämässä tulee vastaan.
Kiitoksia vaan kaikille nimimerkeille, olette ihania ihmisiä ja napsuillaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:04

5 kaveria on enkä ole osannut lisää pyytää. Mutta mahtuu kyllä jos joku kaverikseni haluaa tulla. Minusta tämä yhteydenpito on se tärkein, tuppaa tuo omalla sivulla käynti aina välillä unohtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:20

Mulla ei ole yhtään :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:43

Riittävästi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 18:40

Yksi ainoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:04

juu olis ihan kiva kirijootella:) tervetuloa vaan kaveriksi. Tuulikin kaa ollaan ihan naapuripitäjistäkin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:07

Ei mulla ole vielä kuin yksi henkilökohtainen kaveri. Olenkin ihmetellyt eikö kukaan halua kutsua minua kaverikseen :) Olen ihan kateellinen noille, joilla on useita :) No, en sentään, pois se minusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 20:00

Aika monta;Napsussa,elävässä elämässä sopivasti,vaikka yhteyttä ei ehdi ja jaksa tarpeeksi aktiivisesti pitää yllä,mutta tunne,että on ystäviä,on hyvä :-).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 20:01

Henkilökohtaisia viestejä voi toki laittaa ilman "kaverisopimustakin". Onhan ne varmaan jollekin tärkeitä että ei ole ihan yksin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 20:17

10 napsu kaveria,osa aktiiveja osa ei.Kiva on kirjoitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 21:50

Voi olla 20 kaveria,aika vähän pidetään yhteyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 08:58

kiitos kaikille napsukaveruudesta....!!!! en nyt muista kuinkahanmonta on, mutta iloinen olen ja joskus saan ihania viestiä, olen kans vähän huono paljoa kirjoittelemaan, mutta ilolla otan viestejä vastaan ja ilolla vastaankin, aina ei se vastaus tule heti, mutta kun huomaan viestin , niin saman tien kyllä vastaan...olette kivaa popoota koko napsulan väki..!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 09:22

Ainakin saman verran.