Enkö olekin hyvä esimerkki?

Siitä että kannattaa esittää ongelmissaan tyhmältäkin kuullostava kysymys. En odota tähän vastauksia, mutta rohkaisen muita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 12:07

Tuohan oli oikein perustavaa laatua oleva kysymys.
Jokainen hukkaa kaukosäätimensä juuri tuollaisiin paikkoihin.
Itseltäni "katosi" pitkä tanko, jota olin viemässä työmaalle.
Puhelin soi juuri kun olin kävelemässä ovesta ulos ja tietysti minun piti vastata.
Sen jälkeen en löytänyt kapinetta mistään, vaikka olin kävellyt vain ovelta puhelimeen.
Jouduin hakemaan uuden tangon kaupasta.
Se ensimmäinen löytyi kolmen kuukauden päästä. Oli pystyssä ikkunalaudalla verhon takana. =)

Kysyjän kommentti

Kiitos. Onneksi emme ole pari, eihän meillä pysyisi mikään näkyvillä, toisaalta taas kadonneet olisivat ainakin hyvässä tallessa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 11:53

Kyllä sinä olet hyvä esimerkki ainakin minulle ollut koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 11:55

kyllä olet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 11:57

Mikä se tyhmä kysymys on, niitä tulee tehtyä ,tämän tästä,ja vielä tyhmempiä vastauksia,annettua.tuossa vähän aikaa sitten laitoin maaliman tyhmimmän vastauksen ,kiireissäni .Olin menossa kauppaan ,ja vielä vastasin,se meni päin honkia,huomasin äänestäessä ,että oli täys susi vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 11:57

Kysymyksesihän oli hyvä, koska ongelma selvisi. Se kaukosäädin löytyi, joten kannattaa aina kysyä vinkkejä toisilta. Hyvä Ida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 12:10

Hyvä että säätimesi löysit, ei kysyvä tieltä eksy, ja ei meiltä yksi säädin piiloon jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:18

Kyllä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:48

Mielestäni tyhmiä kysymyksiä ei ole. Tyhmää on olla kysymättä ja olla tietämätön ja mahdollsesti tehdä asiat sitten väärin kun ei kysy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:02

:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 20:13

Kaikkea vaan kysymään mikä askarrutaa ja vastauksiin malttia,zemppiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 21:53

Hyvä,että löysit etsimäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 09:23

Ei ole tyhmiä kysymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 17:23

Kyllähän minä niin sanoisin.