Suuren tiedostokoon vuoksi alkuper. InDesign tiedosto on rakennettu kahdessa osassa. Kuinka voin tehdä näistä yhden lowres pdf:n?

InDesign tiedostot ovat niin suuria ja monisivuisia, etten voi alkaa yhdistää niitää mitenkään ID:ssä. Sisältää paljon juoksevaa ja juoksematonta tekstiä ja kuvia.

Eli miten esim. 30-sivuiseen pdf:ään lisätäään toinen 30sivuinen pdf?

Avainsanat: indesign pdf yhdistäminen monta tiedostoa yksi tiedosto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 22:14

No tuo toki onnistuu Acrobatin Pro versiolla voi yhdistää kaksi tai useammanki pdf tiedoston yhdeksi.

Mut miksi toi muka on vaikeaa ID:ssä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 09:53

pdf tiedostojen purkuun tarvitaan maksullinen lisenssi ohjelma. Et siis saa niitä purettua ja kasattua ilman lisenssiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:17

Lisenssi tarvitaan ja se on maksullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 23:16

Tarkoitatko distiller? mulla on se, mutta en ole käyttänyt juurikaan.