mistäs saisi vuokrattuu kohtuuhintaisen asuntoauton?sairaat hinnat näyttää olevan netissä. eikä tarttis mikään hienosteluauto olla

Avainsanat: asuntoauto vuokralle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2009 - 23:45

Ainoastaan tutulta joka luottaa sinuun, ettet heti tärvele sitä,
sillä se on niin kallis hankinta, omistus, ylläpito, huollot, vakuutukset, paikoitus ym. menot ja arvo putoaa nopeasti kuten autonkin, kun tulee kilometrejä.
Vuokraajat on yleensä ensikertalaisia, jotka eivät ymmärrä sen käytöstä paljoakaan.
Kuulema hyvä jos osaavat (viitsivät) vessaa tyhjentää, tai käyttää lämmitystä oikein.

Lisätty: 21.04.2009 - 00:32

Ja kun Anonyymeistä ei tiedä paikkakuntaa, niin ... ?

Helsinki
Ampuja Lassi T:mi, Laajavuorenkuja 12 D 41, 01620 Vantaa, puh. 0400 772 577, [email protected], www.laiskalassi.com, ma.

Caravan Palmu Oy, Vartiokyläntie, 00950 Helsinki, puh. (09) 325 4980.

Kippari Caravan Oy, Karavaanikuja 2, 00980 Helsinki, puh. (09) 512 2250, 0400 879 033, va.

R & L Kuljetus Oy, Leskirouva Freytaginkuja 13 A 1, 00790 Helsinki, puh. 045 634 5889, [email protected], www.rlkuljetus.fi, va.

Suomen Matkailuautovuokraus, Radiokatu 20, 00210 Helsinki, puh. 044 7767 828, [email protected], www.matkailuautovuokraus.fi.

TildaNet Oy, Malminkartanonaukio 4 A 4, 00410 Helsinki, puh. 050 372 5970, [email protected], ma.

Touring Cars Finland Oy, Tiilenlyöjänkuja 6, 01720 Vantaa, puh. (09) 849 4050, faksi (09) 821 339, [email protected], www.touringcars.eu, ma, +sijoitustuottojärjestelmä, va.

Lähteet:
Vuokrafirmasta kuultua

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.04.2009 - 23:03

Kyllä taitaa olla lottovoitto jos kohtuuhintaisen löydät. Mutta laita vaikka itse lehteen ilmoitus ja hyvissä ajoin, sillä ne on todella kysyttyä tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:33

Tuttavuus/kaveruus voi olla entinen jos vahinko sattuu. En kysyisi kaverilta enkä lainaisi jos omistaisin. Suosittelen sitä alunperin kalliimmalta vaikuttavaa vaihtoehtoa eli vuokraamoa. Vakuutukset oltava kunnossa ja jos lommoja tai muuta niin käykää vuokraajan kanssa huolella läpi ja digikameralla kuvat virheistä ja mielellään luettelo vioista jossa vuokraajan allekirjoitus. Käyttöopastusta jos ei ole ennestään tuttua. Jos haluat välttyä jälkikäteen ikäviltä yllätyksiltä. Lue myös vuokraehdot huolella ja hyväksy ne tai ole hyväksymättä ja vuokraamatta.

Lähteet:
Ei sikaa säkissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 07:04

oletkin jo varmaan katsonut googlella kakki vuokrattavat matkailuautot...? voit myös laittaa lehteen oman ilmoituksen , nettiin tai kaupanilm.taululle....ja max.hinnan mitä olet valmis vuokraamaan, mutta itse matkailuautoani vuokraisi, kun on vain omaan käyttöön ja nuolla, jotka sitä pisnes mielessä tekevät on omat vakuutukset vahingon varalle...tuli vielä mieleen net.auto..oiskos siellä..? toivon että löydät kivan auton vuokralle ja viihdyt matkailuautolla matkustamisesta, jopa ihastut ja ostat vaikka oman auton, sillä itse pidän siitä matkailu muodosta tosi paljon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:06

Niissä on järkyt hinnat.Joltain tutulta voisit saada kohtuu hintaan-et vuokraamosta.