pitäisikö cannabis laillistaa suomessa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 03:22

Kun muutenkin on jo noita "Anonyymejä" ihan tarpeeksi ja jos vielä kannabiskin laskettaisiin vapaaksi, niin sittenhän täällä napsussa olisikin oikea kannabis kuoro napsulaisia anonyymeja!
Ei Ei Missään nimessä vapaaksi !!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 21:17

Mitään huumeita ei pidä laillistaa, kiitos ja piste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 21:21

Kaikki päihteet tulemme saattamaan laittomiksi lähitulevaisuudessa. Pienestäkin määrästä sanktio tulee olemaan elinkautinen ilman lyhennysmahdollisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 21:33

ehkä kroonisille sairaille, mutta ei huvikäyttöön huumeita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 21:38

joo, kaikki mahdolliset huumeet vapaiksi ja mieluiten kotiinkannettuina....loppuisikohan ainainen kitinä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 21:43

En kannata sallittavuutta,mutta monien maiden mallin mukainen lääkekannabiksen käyttö voisi olla (mun mielestä) mahdollinen.Euroopan maista lääkekannabis on hyväksytty ainakin Italiassa,Saksassa,Sveitsissä,Englannissa,Espanjassa,Hollannissa,Puolassa ja Tsekissä.Atlantin takaa listaan kuuluvat Kanada ja 13 Yhdysvaltain osavaltiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 22:01

ei sais lailistaa, muutenkin noit hörhöi tuol vapaalla ja tappavat viattomia ihmisiä.....noh ehkä jos lääkärin valvonnassa ja todella koviin kipuihin..muutenkin sais olla lääkärillä kovempi kontrolli kenelle antavat kovia lääkkeitä, kun serkkuni nimellä ja tunnuksilla oltiin käyty hakemassa reseptiä...asiaa selvitellään poliisilla kylläkin nyt..olen sitä mieltä että, kun potilas tulee ilmoittautumaan, niin siinä kohtaa pitäis kysyä kuvallista hen.korttia...jottei ne hörhöt sais haetuksi viattomien ihmisten nimillä reseptejä...ja ihmeellisintä on , ettei serkkuni olle edes hävittänyt mitään henk.papereita...mistähän oli onkinut hänen synt.aika ja sos,turva tunnukset..?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 22:13

NO EI TODELLAKAAN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 22:32

Ei saisi laillistaa. Liian paljon pahaa oloa, murhetta ja ahdistusta mukanaan tuo myös tämäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2009 - 23:07

Kyllä tuolla markkinoilla liikkuu jo ihan tarpeeksi aineita jotka vievät nuoresta pitäen ihmisen mukanaan, hyvin monen vielä valitettavasti hautaan. Ei yhtään enää, päinvastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 23:13

Ei ensimmäinen uudistus, mutta nykyinen hallitus voi senkin tehdä täpinöissään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:19

Jospa mentäisiin näillä entisillä säännöillä tämän asian suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 06:27

Ei missään tapauksessa, vain reseptillä joille siitä on apua pahaan sairauteen kuten ms. tauti. Toimitaan vaan niinkuin tähänkin asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 07:26

Ei missään tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 08:49

Minulla ei ole kanttia heittää ensimmäistä kiveä minkään huumeen suhteen koska itse poltan tupakkaa. Ties mihin mielenosoituksiin olisin valmis liittymään jos sekin ihme nähdään, että tupakka kielletään laittomana huumeena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 09:31

Se on jo sallittu lääkekäytössä.
Tosin vain erikoisluvalla ja yhdelle henkilölle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:10

Ei mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:37

Mihin sitä ihminen tarvitsee? Ehdoton ei kaikille huumeille.

Lisätty: 22.04.2009 - 13:39

Vain lääkärin määräyksestä määrättyiejn sairauksien hoitoon ja siis valvonnassa (sairaalaoloissa?).

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 17:29

no sehän on jo laillistettu lääkekäyttöön, mutta muuten ei pitäisi laillistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 17:32

EI. Vain lääkekäyttöön valvonnassa...